Traxxas Slash 4x4 VXL Topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
M`n nieuwe Pro-line Flow-Tek kap!

full

De vleugels zitten er (nog) niet vast op. Deze worden waarschijnlijk gemonteerd met klitteband ipv schroeven.

Laatst bewerkt door een moderator:
very nice.

als het goed is zit een montage setje bijgeleverd. werkt prima. kap scheurt er niet op.
met klitteband verlies je je vleugeltjes ;)

En... je moet em zeker nog "Flow-Tech" maken.
Dus de gaten erin snijden of uitdremelen.
Anders heb je nog niet alle voordelen!!

@Wishiej: Jij blijft nieuwe kappen maken!!
@Hessel: Wat ben jij van plan? Heb je een ander motorsetje op het oog?
@Gies. Zonder al die gaten is die kap toch ook heel vet en het spul blijft wat langer heel. Dat kan Wishiej wel gebruiken met al zijn daklandingen na de tafelberg;):p

@ Robin die daklandingen waren op die k*t buggy jump in de manege niet op Vlijmen...
Ik rij nu redelijk strakke rondjes en heb de Slash 4X4 voor zover het kan op orde.
De Novak 4.5 + de GTB2 lopen als een zonnetje en de mega cooler zit er ook op!

Dinsdag nog laatste kans om te trainen en fine tunen, en dan helemaal klaar voor de 28ste!

Deze kap word ook echt een wedstrijd kap en de oranje voor allerdaags.

@ Gies ik ga d`r inderdaad nog de Flow-Tech gaten en sleufen in dremelen.

Haha was ook maar een grapje Roy. Ik hoorde van de andere Roy dat je inderdaad een stuk strakker bent gaan rijden. Dinsdag zal ik er ook proberen te zijn. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik wel een beetje bang wordt van al die zware motoren die jullie in de slashes lepelen.

Haha jij blijft ook nog gewoon stock rijden? Heb je nog met de buggy kunnen rijden of ging hij weer kapot?
Het is trouwens wel verwarrend met 3 Roy's bij ons op de club en ze zijn ook vaak alle 3 aanwezig!

Haha jij blijft ook nog gewoon stock rijden? Heb je nog met de buggy kunnen rijden of ging hij weer kapot?
Het is trouwens wel verwarrend met 3 Roy's bij ons op de club en ze zijn ook vaak alle 3 aanwezig!

Mijne blijft voorlopig ook vxl

Jup, zit niks anders op, er moeten bijnamen komen voor elke Roy:)

wordt tijd ook,me flotech body kan eigenlijk niet op de scrt10.
er zit een beetje achterbumper in de weg,achja dan kennen ze mijn nog niet.
dan nog maar wat meer flo aan de achterkant:rolling:

Mannen. Ik zit een beetje te twijfelen of ik mijn Slash 4x4 PE moet verkopen of niet.
Ik doe er veel te weinig mee en ik vind het zonde om al die hopups zo maar te laten liggen en ook zonde om de auto uit elkaar te halen en in onderdelen te verkopen. Voor m'n zoontje joef ik 'm ook niet te bewaren want die rijdt al met de SC810e.
Meningen?

Mannen. Ik zit een beetje te twijfelen of ik mijn Slash 4x4 PE moet verkopen of niet.
Ik doe er veel te weinig mee en ik vind het zonde om al die hopups zo maar te laten liggen en ook zonde om de auto uit elkaar te halen en in onderdelen te verkopen. Voor m'n zoontje joef ik 'm ook niet te bewaren want die rijdt al met de SC810e.
Meningen?

verpatsen, hoe zonde het je ook vind. als het stof staat te happen is het nog meer zonde. ( emotionele waarde is nul op de markt helaas )
als je hem verkoopt kun je weer iets nuttigs kopen voor je hobby.

ik heb het met mijn slash 4x4 ook gedaan, was toch mijn eerste sc4x4, maar na de overstap op de sc10 4x4 deed ik er niets meer mee.
nu heb ik er een mooie nieuwe losi 22 voor terug gekocht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back