Traxxas Slash 4x4 VXL Topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb deze week me diff achter uit elkaar gehaald omdat ik een raar geluidje in de wagen heb. Nu heb ik ook een 18t pinion en 52 tand spur erin gezet. Maar nu loopt alles een stuk zwaarder. Kan dat door de nieuwe tandwielen komen?

Waar wil je gaan rijden met die tandwielverhouding? Bij ons op het circuit is die namelijk veeeel te zwaar. Heb je het differentieel zelf ook open gehad? Dan heb je hem misschien daarna te strak weer dicht geschroefd en dan loopt de boel stroef.

Waar wil je gaan rijden met die tandwielverhouding? Bij ons op het circuit is die namelijk veeeel te zwaar. Heb je het differentieel zelf ook open gehad? Dan heb je hem misschien daarna te strak weer dicht geschroefd en dan loopt de boel stroef.

of ringetje teveel in je diff (been there done that...)
misschien je gear mesh toch te strak? -> motor eruit kijken of ie dan nog zwaar loopt

Ja heb het diff zelf ook open gehad. Heb het gewoon goed dicht gedraaid weer. ik wil gewoon in vlijmen ermee rijden. Jos had het erover dat hij ook met die verhouding die races had gereden. Ik zal eens kijken of het helpt als ik de oude vertanding weer terug zet en/of de motor eruit haal.

nee die reed toen met de orginele motor omdat die regelaar in de fik was gevlogen :D Ik zal het hem nog eens vragen mischien dat ik het verkeerd heb opgevangen ;)

Haha ja beetje, komt omdat hij een instelling veranderd had dat je met een 5,5T motor niet moet doen. Niet goed in de beschrijving gelezen. Maar ik had het verkeerd begrepen en het was 13T pinion en 52T spur. Dat heb ik nu veranderd en nu loopt alles goed :)

Haha ja beetje, komt omdat hij een instelling veranderd had dat je met een 5,5T motor niet moet doen. Niet goed in de beschrijving gelezen. Maar ik had het verkeerd begrepen en het was 13T pinion en 52T spur. Dat heb ik nu veranderd en nu loopt alles goed :)

4.5 T zelfs...

Ik heb nu van Robinson Racing een 15T pinion onderweg vanuit de US of A omdat ik het "te" agressive uit de Novak wil.

Tis maar een testje aangezien het de laatste wedstrijd echt lekker ging maar vergeleken met de VXL had m`n Novak moeite om de power op de baan te krijgen qua tractie.

Meschien kommen jullie hier wat veder mee monster truck banden velgmeeneemer: 12 mm 6kant Band breete 58mm bandø122mm Banden tractor Velg kleur groom

Ik begrijp dat 14 jarigen tegenwoordig moeite hebben met lezen en schrijven (met dank aan het ministerie van onderwijs) maar als je wat meer moeie doet om kloppende zinnen te maken dan heb je ook meer kans op een volledig antwoord. Zoals het er nu staat begrijp ik er iig weinig van.

Laatst bewerkt:
[mod]Knorrie666.
Zet De spellingscontrole aan op je browser ,of vraag iemand dat te doen .
In mozilla firefox zit die standaard ingebouwd .
Dat moet al een bult schelen,en zelf wat zoeken op het internet via google helpt beter dan hier users te vervelen met snel neerzetten van korte vragen die we niet snappen .[/mod]

Ik begrijp dat 14 jarigen tegenwoordig moeite hebben met lezen en schrijven (met dank aan het ministerie van onderwijs) maar als je wat meer moeie doet om kloppende zinnen te maken dan heb je ook meer kans op een volledig antwoord. Zoals het er nu staat begrijp ik er iig weinig van.

Een beter begin begint bij je zelf!!;)

Lees het anders zelf ff.

Nou ben ik zelf ook heel slecht in Nederlands dus ik klaag er verder niet over,Vandaar dat ik zeg :een beter begin begint bij je zelf Leonardo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back