Traxxas SLASH topic

Tja en het is iets van 40,- op ebay ofzo dus ik heb het er wel voor over om te proberen. En het zijn zowiezo mooie onderdelen. Ik rij dan (nog) geen wedstrijden met mn slash(wel met men tt-01) maar dat je hele andere setup kan instellen lijkt me ook vet enzo misschien best handig.
Nouja van wat ik gehoord heb (squirrel en de ultimaterc forum guys) is het wel gaaf maar ik heb er zelf geen ervaring mee...

Ik heb het er wel voor over maar k wil eigenlijk een beetje zeker heid haha:P Dus wat denken jullie als ik die protac set er op zet en dan niet de velgen gebruik maar bijv gewoon men allias velgen+band dan word de spoorbreedte een stuk groter en valt die minder op tenminste dat denk ik.
Tja en het is iets van 40,- op ebay ofzo dus ik heb het er wel voor over om te proberen. En het zijn zowiezo mooie onderdelen. Ik rij dan (nog) geen wedstrijden met mn slash(wel met men tt-01) maar dat je hele andere setup kan instellen lijkt me ook vet enzo misschien best handig.

Heeft iemand wel eens geprobeerd een RC10 body op een Slash te monteren?

(en past dat goed :mrgreen:)

Lijkt me mooi om dat op mijn race Slash te monteren, zijn het meest schaal.

ze hebben nu toch ook die chevy silverado body uitgebracht weet alleen even niet de merk vd body.
volgens mij is die van proline!

full

deze dus?
Ja,dat is van Pro-line maar je hebt ook nog andere body's van Pro-Line
Bodies: Pro-Line Racing - RC Tires, Wheels, and Accessories
Bv,de Bug Body ik ben van plan deze te kopen.Zal mischien wel foto's op forum zetten...

Laatst bewerkt door een moderator:
Heeft iemand wel eens geprobeerd een EDIT: SC10 /EDIT body op een Slash te monteren?

(en past dat goed :mrgreen:)

Lijkt me mooi om dat op mijn race Slash te monteren, zijn het meest schaal.
Ben er mee bezig. Ga vanavond de eerste hand leggen aan m'n SC10 kap voor de Slash 4x4
Ik wilde een bestaand SC10 kap maar de gaatjes komen niet overeen. Dus de enige oplossing is een blanco kap nemen.

Moah valt wel mee hoor. De Slash 2WD heeft de voorste draagarmen onder een bepaalde hoek staan dus hoe verder je inveert hoe korter de wielbasis. De 4x4 heeft dat veel minder. Als de 2WD ongeveer halverwege staat (zoals ie eigenlijk hoort) dan is de wielbasis zo goed als gelijk:
dsc8754s.jpg

En dus past de SC10 kap prima. En idd heeft de blanco kap geen gaatjes (die van de 4x4 dus wel! is ook al uitgesneden)

dsc8755s.jpg

dat gaat zeker lukken dan.

en die velgen met die rode rand ik vind ze wel super eruit zien
veel mensen klagen erover maar ik zou ze zo omruilen tegen me zwarte:mrgreen:

Even een vraagje..
Ik ga deze namiddag naar modelbouwcenter en ben van plan banden te bestellen van Pro-Line..
De Gladiator 2 2.2"
Is dit een goede keus voor offroad?

Greetzz..

Back