S
SCRT Pilot
Guest
...
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Daarjuist naar modelbouwcenter geweest.
Heb gevraagd hoelang het duurde voor de undertray van Pro-Line,voor als ik hem zou kunnen bestellen..1MAAND!!!!!
Heb dan maar besteld...
Maar de body en de wieltjes niet..ga wel andere bestellen ofzo..
De eZrun 5.5T kenden ze niet..Dus gaan ze de beste motor en regelaar voor de Slash voor mij zoeken.Die ze wel kennen..
weet iemand een body van een echt gekend merk..?HPI ofzo?
Die SC10 body vind ik niet echt schitterend..
Of gewoon clear Slash body bestellen en verven... :evil:
Greetz...
Niet echt slim van je!
Nu ben je afhankelijk van wat de winkel wel of niet kent.
Ik zou in ieder geval niet zoveel vertrouwen in een winkel hebben.
Over het WWW is genoeg te krijgen, als je zelf een beetje handig bent.
De set die ze je nu aanbevelen kost waarschijnlijk 100-150 euro. Zo duur zijn alle brushless sets binnen nederland. Als je op ebay kijkt kun je zo'n setje voor 70-80 euro oppikken.Daarjuist naar modelbouwcenter geweest.
Heb gevraagd hoelang het duurde voor de undertray van Pro-Line,voor als ik hem zou kunnen bestellen..1MAAND!!!!!
Heb dan maar besteld...
Maar de body en de wieltjes niet..ga wel andere bestellen ofzo..
De eZrun 5.5T kenden ze niet..Dus gaan ze de beste motor en regelaar voor de Slash voor mij zoeken.Die ze wel kennen..
weet iemand een body van een echt gekend merk..?HPI ofzo?
Die SC10 body vind ik niet echt schitterend..
Of gewoon clear Slash body bestellen en verven... :evil:
Greetz...
De set die ze je nu aanbevelen kost waarschijnlijk 100-150 euro. Zo duur zijn alle brushless sets binnen nederland. Als je op ebay kijkt kun je zo'n setje voor 70-80 euro oppikken.
En voor de body, er zijn genoeg winkels die een clear body verkopen, bijvoorbeeld hier: Body, Slash/Slayer (Clear, Unt -
Is dat een 11 pion??vandaag ook weer ff lekker wezen rijden met het mooie weer en de nieuwe vertanding :
stukken grover,
![]()
![]()
vandaag ook weer ff lekker wezen rijden met het mooie weer en de nieuwe vertanding :
stukken grover,
![]()