Traxxas SLASH topic

Afhankelijk van de omstandigheden. Weet alleen van Purmerend, ook kunstgras, hoe natter de baan des te softer de compound. Als het droger is kan je naar een hardere compound, omdat de banden anders wel erg hard slijten. Rij nu met de 4*4 op de goosebumps, soft compound (groen) wel lekker. (beter als met de stock banden iig)

Daarjuist naar modelbouwcenter geweest.
Heb gevraagd hoelang het duurde voor de undertray van Pro-Line,voor als ik hem zou kunnen bestellen..1MAAND!!!!!
Heb dan maar besteld...
Maar de body en de wieltjes niet..ga wel andere bestellen ofzo..
De eZrun 5.5T kenden ze niet..Dus gaan ze de beste motor en regelaar voor de Slash voor mij zoeken.:cool:Die ze wel kennen..

weet iemand een body van een echt gekend merk..?HPI ofzo?
Die SC10 body vind ik niet echt schitterend..
Of gewoon clear Slash body bestellen en verven... :evil:

Greetz...

Laatst bewerkt:
Heb gevraagd hoelang het duurde voor de undertray van Pro-Line,voor als ik hem zou kunnen bestellen..1MAAND!!!!!
Heb dan maar besteld...
De eZrun 5.5T kenden ze niet..Dus gaan ze de beste motor en regelaar voor de Slash voor mij zoeken.:cool:Die ze wel kennen..

Greetz...

Niet echt slim van je!
Nu ben je afhankelijk van wat de winkel wel of niet kent.
Ik zou in ieder geval niet zoveel vertrouwen in een winkel hebben.
Over het WWW is genoeg te krijgen, als je zelf een beetje handig bent.

Niet echt slim van je!
Nu ben je afhankelijk van wat de winkel wel of niet kent.
Ik zou in ieder geval niet zoveel vertrouwen in een winkel hebben.
Over het WWW is genoeg te krijgen, als je zelf een beetje handig bent.

Uhh,Ik ben 13 en ik mag niks bestellen via internet dusja..Niet mijn schuld.
Maar de gewone traxxas stukken krijgen ze binnen de week..Dus echt slecht is het niet..

Heb dan maar besteld...

Greetz...
De set die ze je nu aanbevelen kost waarschijnlijk 100-150 euro. Zo duur zijn alle brushless sets binnen nederland. Als je op ebay kijkt kun je zo'n setje voor 70-80 euro oppikken.

En voor de body, er zijn genoeg winkels die een clear body verkopen, bijvoorbeeld hier: Body, Slash/Slayer (Clear, Unt -

de goosebumps doen het erg goed op purmerend.

De bowties en de goosebumps lijken erg veel op elkaar. dus die zullen het ook wel goed doen.

De set die ze je nu aanbevelen kost waarschijnlijk 100-150 euro. Zo duur zijn alle brushless sets binnen nederland. Als je op ebay kijkt kun je zo'n setje voor 70-80 euro oppikken.

En voor de body, er zijn genoeg winkels die een clear body verkopen, bijvoorbeeld hier: Body, Slash/Slayer (Clear, Unt -

Mijn vriend heeft voor 70 euro alleen brushed motor gekocht.(In modelbouwwinkel)
de regelaar word een beetje warm..
Maar hij rijd er ongeveer 60 km/u mee met een NIMH 4000Mah batterij..
mischien kan die wel beter zijn...Inplaatsvan een ander...

Laatst bewerkt:
vandaag ook weer ff lekker wezen rijden met het mooie weer en de nieuwe vertanding :

stukken grover,

SNC00130.jpg

SNC00132.jpg

Laatst bewerkt:
Hey Hallo allemaal,

Heb laatst iemand horen vertellen over een kap, die over je chassis heen gaat van je slash dat je elektronica beschermt tegen stof en water. Daarover gaat dan weer je gewone kap. Kan hem niet vinden op internet, dus wie weet waar ik ze vinden kan?

En dan nog iets: Een Traxxas Jata, hebben van die heeeeeele grote tanden. Zoals Moonlight hierboven al aangaf, zijn dat dus DIE tandwielen die hij liet zien op het plaatje. Wie o wie weet precies welke pinion dat is, en welke spur? Precies die hij heb? Wil ze ook bestellen omdat na 5x rijden mijn standaard spur gestript is, en mijn pinion ook.

Vincent.

Back