Traxxas SLASH topic

Een Slash komt vrijwel altijd met z'n bodem op de grond na een fikse jump. Ongeacht de olie die je in de shocks gebruikt. Spacers gebruiken kan, maar hou dan rekening met een hogere cog. (spacers bepalen de rijhoogte) waardoor er een nadeling rijgedrag gaat optreden voor de rest van het parcours.

Het raken van de grond gebeurt bij veel rc auto's... Niets mis mee:p

Waar hebben jullie (eZ-run rijders :P), jullie eZ-run 8,5t 4000kv + 60a esc gekocht ? (eBay waarschijnlijk , maar welke verkoper?)
en wat is een goede vertanding met deze motor op 8,4v ni-mh ?

Laatst bewerkt:
ik heb mijn setje ook op ebay gekocht ja. Je kan het beste opzoek gaan naar een verkoper met een zo hoog mogelijk persentage iets van 99% die zijn het betrouwbaarst. welke ik precies had weet ik niet meer.

die kan ik niet zo 1,2,3 vinden. maar als er achter de asvertensie staat: top rated seller met een midaille dan is hij meestal goed betrouwbaar.

goodgamex ( Feedbackscore van 16
iconYellowStar_25x25.gif
)
100% Positieve feedback

astu

Stond gewoon rechtsboven :rolleyes:
ik ben nieuw met ebay dusja ;)

moet ik bij de motor nog de connectors enzo erop solderen of zit dat er al op gesoldeerd ? ik zie namelijk
op sommige filmpjes is het al gesoldeerd en op sommige niet en als ik het nog moet solderen
heb ik dan nog wat speciaals nodig zoals speciale soort tin of extra connectors noem maar op...

Laatst bewerkt:
je moet de kabeltjes er nog op de motor solderen maar op een slash is dit erg lastig ik heb er langere kabeltjes opgedaan omdat de orgineele te kort waren.

Back