Traxxas SLASH topic

enige tip voor de slash inde sneeuw is de rear diff een eind te sperren, anders sta je zo met een achterwiel in de lucht en ga je nergens meer heen...

ja maar de VXL kan je VEEEEEEL hoger vertanden, dat ding kan echt ongeveer de maan uit orbit trekken... en gaat ook lekker op 3s lipo ipv de 5.5t die dan waarschijnlijk al heel snel naar een temperatuur van (pardon the meme) OVER NINETHOOOOOOOOOUUUUUUUUSAAAAAAAAAND!!!!

hahaha :)
OVEER NOUNETHOOOOOOOOOOOOOUUUUUUUUSAAAAAAAAAND!!
[URL="
NINETHOOOUUUSAAAAND![/URL]
+9000

Laatst bewerkt door een moderator:
het waren idd niet echt spannende filmpjes :p

hoe kan ik die rear diff sperren dan, ik heb er namelijk de ballen verstand van xd

paar opties al naar gelang hoe erg je er "nooit meer aan wil zitten"

A) maak je diff open en doe een shim tussen je out drives, 1mm ofzo... zorgt er voor dat de 2 dingen niet langs elkaar kunnen roteren. Dikte van de shim kan je mee tunen.

B) smeer die hele zooi vol met buddies of hot glue ofzo. Niet echt subtiel ofzo maar het werkt wel je houd alleen echt geen diff werking meer over

C) een hele dikke silicone olie, 300k of 500k wt van kyosho of bad horsie diff locking grease... Kan je er nog uit halen en laat misschien nog een fractie van je diff actie over, kan je nog een beetje tunen met de hoeveelheid olie die je er in doed.

Alleen loopt die dikke diff olie er na verloop van tijd toch weer uit.
Je kan proberen je diff te sealen. Is mij nooit helemaal gelukt. Er bestaat ook een alu gesloten diff. van Fastlane. Dat werkt wel. Het locken van het diff vond ik niet werken. Als je dan een bochtje wil draaien slipt de kont heel snel weg omdat 1 van de 2 achterwielen z'n grip verliest. (diff zit er niet voor niks in n.l.)

wie kan mij een tip geven waar in euro pa ik een ombouw setje kan bestellen
om een low center of graverty te krijgen. icm het ruster chassis.

ebay of sites die strc verkopen... gewoon laten invliegen uit de states... die strc kit is niet heel duur volgens mij dus dan krijg je vast geen toeslag...

idd. De kosten van een CC verdien je zo terug met het geld dat je bespaart.

Maar je kunt natuurlijk ook je geld wegbrengen naar de nederlandse overheid met als hun heffingen en "kosten" De lokale hobbywinkel moet ook wat verdienen, dat is logisch, maar zij moeten het toch ook bestellen en dan duurt het alleen maar nog langer. Tenzij ze goeie afspraken hebben met leveranciers natuurlijk.

Hallo allemaal,
Mijn vriend heeft een traxxas slash 2wd,
En hij zoekt een snellader voor zijn accu.
Nu moet hij zo'n 8 uur opladen...
Weet iemand waar zo'n lader te koop is?
En een beetje goedkoop natuurlijk:p

J.G

Hij zoekt eigenlijk gewoon een compacte lader
waar je niet van alles hoeft in te stellen.
Gewoon aansluiten en laden zeg maar...
Alvast bedankt

Back