Traxxas SLASH topic

die toemen heeft echt wel een mooie site,
ze hebben ook hele mooie bodies voor de slash

deze bijvoorbeeld
2206-Body_14RS_-_Clear.jpg

Is inderdaad een mooie kap..
een maat van me heeft er ook net 2 van binnen en ben benieuwd keb ze namelijk nog niet in het echt gezien...

ik ben vandaag bij toemen geweest in den bosch, heb daar 4 bandjes gekocht met velgjes en lijm, maar beetje dom misschien, hoe moet ik ze lijmen ik wil het namelijk niet verprutsen!

daarnaast hadden we naar mij idee een hele mooie aanbieding,je eigen titan 12 met regelaar inleveren, dan krijg je een brushless motor met regelar terug en moet je nog 100 bij betalen.

lijkt me een goede deal of niet?

ik ben vandaag bij toemen geweest in den bosch, heb daar 4 bandjes gekocht met velgjes en lijm, maar beetje dom misschien, hoe moet ik ze lijmen ik wil het namelijk niet verprutsen!

daarnaast hadden we naar mij idee een hele mooie aanbieding,je eigen titan 12 met regelaar inleveren, dan krijg je een brushless motor met regelar terug en moet je nog 100 bij betalen.

ja goede deal!!

Slechte deal;).
Ze adverteren voor 79 euo bijbetalen .

Okay ik ben nu in Thailand dus ik kan niet ff de filmpjes zelf voor je op zoeken, iPad is niet echt geweldig voor multitasken, maar squirrelod op YouTube heeft hele goede filmpjes over dit topic... Je zou ok meteen zijn "how to strap/tape tour tires" filmpje kijken voor je begint, de titan en de vxl motor hebben meer dan genoeg power voor dat soort vervormingen.

Als het de vxl set van traxxas (die overgens door castle word gemaakt) is daarvan is de motor geweldig en de ESC is goed genoeg, waterdicht, maar de low voltage cutoff en de temperatuur bescherming is niet geweldig. Ik hoor daar in tegen goede dingen over de garantie, wat je zou kunnen doen is de ESC vervangen voor een 60a ezrun of een sidewinder/mamba en dan heb je zo'n beetje de ideale set...

Hallo,

Ik heb een leuke tweede handse Slash 2wd gezien.
Kan je hier ook gemakkelijk een brushless setje inzetten?
Of moet je hier veel aanpassingen voor doen?

Nou mensen ik ga jullie verlaten, ik heb mijn slash verkocht en een e-revo overgenomen van iemand van het forum.
Dat is toch meer de auto die ik zocht (grondspeling/4WD)

Mocht er nog iemand een gave brushless setje zoeken voor zijn slash dan heb ik er 1 te koop: http://www.modelbouwforum.nl/forums/%5Bte-koop%5D-autos/126378-castle-creations-sidewinder-sct-brushless-combo-3800kv-waterproof-slash-stampede-rustler.html

Die kan je er ook zo in schroeven ;)

PM me bij interesse maar ik zal niet zo heel vaak in dit topic zijn.

Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb de vxl gekocht bij toemen, wat een verschil zeg!
met die standaard accu die je er bij krijgt gaat de slash al stukke harder, donders vet.
alleen...

ik heb de net gereden en de slash kwam volgens mij iets te hard tegen de stoeprand aan met de zijkant en even later zag ik dat de band er schuin op zat
het uit einde van het spoor stangetje is afgebroken waar hij vast zat bij het wiel zeg maar.

ik heb er wat foto's van gemaakt :P
het gaat om de rechterkant
dsc01868wx.jpg

dsc01867fg.jpg

waarom breken veel mensen met een rustler/slash dat onderdeel als eerste?!
en dan ook altijd door een stoeprand!

maar gelukkig is dat onderdeel lekker goedkoop:wink:

hoe heet het onderdeel, en waar kan ik het krijgen, ik heb bij toemen en bij rc central gekeken maar ik kon het niet vinden :P

je moet op de bouwtekening kijken en dat nummer dat erbij staat noteren, daarmee ga je naar de winkel waar je je slash kocht, die hebben het wel op voorraad want het is een onderdeel wat behoorlijk veel kapot gaat.
Het onderdeel heet een rear hub carrier of stub axle carrier het onderdeelnummer is TRX3752.

Back