Traxxas SLASH topic

nee jonghe!
je moet je site wel laten registreren bij google.
als je dat niet doet dan vind google t ook niet.
dan kun je wel strc bvb in google intoetsen maar geen registratie geen resultaat.
dat betekend niet dat t er niet is:)

tien minuten zoekwerk heeft mij 3 resultaten opgeleverd waar je zo'n ding kan bestellen waarvan 1 in nederland.
als ik het kan kan jij het ook dus succes......met jou instelling zal je weinig hulp krijgen

Ik heb van alles besteld, ook voor vrienden, uit USA en Hong Kong.
De Slash krijgt leuke upgrades straks.
Voornamelijk ProLine banden, Mohawk+Slingshot voor in Zand en Sneeuw.
Ook ga ik over op Castle Creation bullet connectors, samen met m'n rc vrienden, gewoon allemaal dezelfde connectors, is gewoon handig, ivm toekomstige updates, o.a. LiPo binnenkort.
Verder nog een interessante upgrade maar die blijft nog geheim ivm meelezende vrienden ;)

Het is deze week verstuurd allemaal, ik verwacht het met 2~3 weken wel in huis. Mooi in mijn vakantie dus :)

Overigens heb ik deze LiPo accu gepast en die past precies in de Slash 2WD!
Misschien was dat al bekend maar ik kon het zo snel niet vinden.

Hij zoekt eigenlijk gewoon een compacte lader
waar je niet van alles hoeft in te stellen.
Gewoon aansluiten en laden zeg maar...
Alvast bedankt

Als hij gewoon een 2 stappen ding wil dan kan hij deze overwegen:
Traxxas - EZ-Peak Charger (#2930) - Overview | traxxas.com

Ik zelf krijg dit weekend m'n iMax B6 lader binnen.

Laatst bewerkt:
tien minuten zoekwerk heeft mij 3 resultaten opgeleverd waar je zo'n ding kan bestellen waarvan 1 in nederland.
als ik het kan kan jij het ook dus succes......met jou instelling zal je weinig hulp krijgen

Hoezo mijn insteling.
heb je de reacties wel nagelezen?
ik stel een vraag en krijg een lezing over bestellen in america en paypal en de overheid:(
mijn vraag was in europa.
als julie die niet willen beantwoorden?
zou jij dan iigv mij een linkje willen geven van wat jij wel gevonden hebt?. evt per pb.

Niet lullig bedoelt, maar dat ligt ook weer aan de instellingen die je op google hebt. Als ik via de laptop van m'n werk iets zoek op google, of met m'n pc thuis krijg ik totaal andere resultaten bijv.
(ligt er ook aan waar ik zoek. als ik in engeland zit voor m'n werkt, krijg ik emt dezelfde laptop nog weer andere resultaten. laten we het helemaal neit hebben over vietnam. :lol:
My point is, je kunt het niet zomaar op luiheid schuiven vind ik. niet als je neit weet wat er allemaal geprobeerd is. plus dat jezelf misschien nog weer op andere zoektermen gezocht hebt. :)

waar kan ik die sandpaws kopen, alvast bedankt!

Dit gebruik ik voor velgen voor de sandpaws, hpi mt mesh 2.2
kostte me 17 euro incl verzending nieuw in plastic
P1060689.jpg

hee

waar kan ik deze sandpaws kopen alvast bedankt! groeten

ze zijn te koop bij heel veel webshops, in NL bijv.: PKracing.nl en rcracingtwente.nl
let wel op dat je alleen de banden en de foams krijgt, NIET de velgen. die moet je maar ff zelf uit zoeken:wink:.

@westcoach, dat zijn wel mooie velgen! weet jij toevallig of ze voor en achter kunnen voor de rustler/slash en of ze even breed zijn als de traxxas all-stars 2.8?

Laatst bewerkt:
Ja die sandpaws zijn nice, helaas kon ik 'm niet krijgen bij de webshop waar ik de rest van mijn spullen besteld heb dus ik heb de slingshot besteld.
Toevallig vandaag binnen gekregen, echt snel, nog geen week levertijd vanuit USA.

rc_banden_01.jpg

rc_banden_04.jpg

Voor:
rc_banden_05.jpg

Na:

rc_banden_06.jpg

Ik heb er 20 seconden mee gereden op veel te hobbelig zand, toen overleed m'n motor, die kon al het vocht van afgelopen weekend niet meer aan. Amper tijd gehad om 'm schoon te maken buiten het afspoelen.

Maargoed, ik heb het idee dat de banden lekker gaan! Moet een keer naar een beter gebied gaan om ze te testen.

Gelukkig heb ik m'n nieuwe motor al besteld vorige week :)
Ik ga voor de Castle Creations SCT set.

Laatst bewerkt:
ik had een filmpje op youtube gezien, dat een slash een roll cage had
weet iemand waar je dit kan krijgen behalve uit amerika dan ?
mvg

Buit is binnen!
Hier een greep uit de spullen:

IMG_2735.jpg

IMG_2743.jpg

En wat lipo buzzers:
IMG_2748.jpg

Kheb voor meerdere mensen besteld dus vandaar al die connectors en 3 lipo buzzers.

Morgen de connectors solderen en de brushless set testen, daarna waterproofen met plastidip.

Dag allemaal ik ben vandaag een trotse bezitter van een Traxxas Slash 4x4 vxl.
Ik moet zeggen wat een zalige auto.
In begin vond ik dat zo een motige autoke en ik heb die auto leren graag zien.
Ma ik wil zeggen is een toffe super en stevige auto.

groetjes Phi

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Back