Traxxas SLASH topic

goedkoopste banden die ik zo even weet zijn de "suprasales" winkel op ebay, knockoff van proline treads... goed en cheap... Wel allemaal 17mm hexxes en ze zijn niet echt vriendelijk met intercontinentaal verschepen...

okee mar kan iemand een spesavieke site doen.
gewoon een winkel met mooie bandjes.
want ik weet dat de stampede er ook op passen.
dus die kunnen eventuweel ook wel

Als je grotere wielen/banden gaat monteren (omdat ze goedkoper zijn) ben je na een tijdje toch duurder uit.
Omdat je assen dan al snel krom gaan.
Trouwens je moet ook nog een adaptor set gaan kopen die van de 12mm hex een 17mm hex maakt en die zijn volgens mij ook weer minstens 25 euro.

dat valt best mee;P ik reid al een hele tijd op 5" OD achterwielen (proline series 30 badlands) en ik heb nergens last van (zo'n beetje de enige nog stocks parts op dat insane ding dat zich ooit een slash noemde)

Als je van ze af wil of ze sloopt is de optie OF MIP x-duty CVDs, of 4x4 shafts, de laatste zijn cheaper en bijna bulletproof naar ik hoor, voornamelijk door de grotere ball aan het universal eind ofzo...

Ik bedoel de asjes aan het eind van de aandrijfas, die in de wielen steken.
Ze gaan erg snel krom, en breken snel, als je grotere wielen gebruikt.
Of je nu 2wd of 4wd asjes gebruikt ze gaan dan allebei krom, en dan gaat de zaak zwabberen.
Er bestaat een gehard stalen versie van Yeah-racing geloof ik, en die zou langer recht blijven.
Iemand ervaring hiermee??

Dat verschilt per gebruiker denk ik. Bij mij gingen de output yokes als eerste stuk. Toen die van staal waren ginen de plastic telesecoop assen zelf stuk (compleet getordeerd) Nooit een kromme as gehad.

Even voor Modelbouwchiel: probeer eens te googlen. Je vragen klinken een beetje alsof je te lui bent om zelf even te zoeken. Als je er nou echt niet uitkomt wil ik je best helpen maar eerst even zelf proberen he.:yes:

Hi,

waar vind ik een hardcase lipo voor Slash VXL 2wd (5807) in BE/NL?
ben een heli guy, en ja, hoe groot is een goede LiPo voor deze model?
denk zelef over 5000 2S, is het goed?

Denk dat ik richting HK zal gaan. Mensen, welke (hardcased) LiPo van HK? Om later geen spijt van niet passende LiPo te hebben?

eigenlijk had er moeten staan alu hub carriers XD
iig bedankt, wist het antwoord zelf eigenlijk wel maar kdenk vraag tog maar ff voor de zekerheid

als je iets in metaal schroef ALTIJD LOCKTITE gebruiken:P Het is een eind goedkoper dan het fixxen van een part als het er af komt donderen omdat je de .2 cent aan locktite niet wou uitgeven...

Back