J
jinchengrider
Guest
ik heb in het begin de motor niet zwaar belast,
en gisteren de motor ingelopen in water .
en gisteren de motor ingelopen in water .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
maar je hebt er dus eerst een week mee gereden, en daarna in laten lopen, dat is wellicht iets te laat.![]()
hij zal het binnenkort gaan begeven , als je garantie hebt zou ik als ik jou was naar de winkel gaan en een nieuwe vragen en die meteen inruilen voor een goedkoop brushless setje![]()
de regelaar kan je bij brushless zowieso niet behouden , dat word dus een nieuw titan 12t setje kopen (lees: onder garantie een nieuwe krijgen) en de motor dan zorgvuldig inlopen.
succes ermee !![]()
Ik denk dat de garantie nog wel is een moeilijke discussie kan worden.
Denk dat ze gaan zeggen: je hebt hem niet goed ingereden anders kan dit niet gebeuren. En hier zit geen garantie op.
Als je het qua snelheid kan handelen zou ik gewoon een brushless set kopen. Ik sta een beetje voor dezelfde keuze alleen wil ik qua snelheid nog niet harder. Anders dacht ik er geen seconde over na en kocht ik brushless. Ik zie maar weinig voordelen in brushed.
ff een ding duidelijk maken, een brushless motor is efficienter dan een brushed motor maar niet sneller. er zijn meer dan genoeg 'slome' brushless motoren!Als je het qua snelheid kan handelen zou ik gewoon een brushless set kopen. Ik sta een beetje voor dezelfde keuze alleen wil ik qua snelheid nog niet harder. Anders dacht ik er geen seconde over na en kocht ik brushless. Ik zie maar weinig voordelen in brushed.