Traxxas SLASH topic

Tuurlijk, je baalt als een stekker. Hoop dat er snel een logische verklaring komt, en misschien een vorm van excuus....;)

hi Mannen,

we waren Paas eieren aan het zoeken met de kids de afgelopen dagen ;)

zoals RCW al melde is het fijner als je vragen hebt dit aan ons te doen via sales@the-border.nl.

ieder geval allemaal tot zondag zal wel een buts onderdelen van RPM meenemen voor personen die interesse hebben.
Miche

bcs,
Ik denk dat michel de rallycup wedstrijd in purmend in gedachten heeft.

Bij ons op de mvb hebben we zondag de eerste club wedstrijd, met zoals het er nu uitziet 7 slashjes, waaronder Power slash en RCW? (denk/hoop ik)

Mbt de outdrives kan ik het verhaal van power slash alleen maar onderschrijven,
mischien komt het doordat we op ons off-road circuit wat minder grip hebben om al dat borstelloze vermogen kwijt te kunnen.

Zelfs geblindoekt gingen de slasjes nog snel over de baan.

gr.
Rob

clubwedstrijd MVB

@ Rob S: Ik ben er op zeker bij!!!! Het zal niet voor de derde Zondag op rij mislukken om bij jullie gezellige cluppie langs te komen...Moeten we Zondag wel ff het lidmaatschap regelen. Anders wordt het lastig aan een clubwedstrijd mee te doen lijkt me.

@Michel: Keurig opgelost! (Hoop met name dat bcs dat ook vind?) Doe de groeten van mij aan Erik S. Die gaat geloof ik mee met jullie as. zondag, in plaats van kappie's spuiten;-)

Laatst bewerkt:
oke.. even een snel vraagje die ik niet op de site van traxxas kon vinden.

hoeveel tands is het standaard spur gear?

ik wil een stalen van hot racing bestellen, en die orginele beviel wel.

oke.. even een snel vraagje die ik niet op de site van traxxas kon vinden.

hoeveel tands is het standaard spur gear?

ik wil een stalen van hot racing bestellen, en die orginele beviel wel.

Je was je Slash toch aan het verkopen??

failsafe

voor diegene die nog de meegeleverde zender gebruiken bij de slash
welke failsafe gebruiken jullie
welke failsafe is aan te raden ?

of is het niet nodig en word dit alleen bij nitro auto's gebruikt?

Laatst bewerkt:
ik wil mijn slash rond de 70 laten gaan wat moet ik dan allemaal kopen?

moet ik alleen een regelaar en motor kopen of moet ik nog andere dingen kopen?

en als ik mijn slash naar de grond duw gaat die niet maar naar boven volgens mij zijn de schokbrekers niet meer goed en als ik rijd en stuur gaat de body tegen de banden wat kan ik daaraan doen

Mvg Ruben

ik wil mijn slash rond de 70 laten gaan wat moet ik dan allemaal kopen?

moet ik alleen een regelaar en motor kopen of moet ik nog andere dingen kopen?

en als ik mijn slash naar de grond duw gaat die niet maar naar boven volgens mij zijn de schokbrekers niet meer goed en als ik rijd en stuur gaat de body tegen de banden wat kan ik daaraan doen

Mvg Ruben

je banden tegen de body komt door bodyroll ( hoge snelheid bij het nemen van bochten).

70km/u is vrij rap. ik heb zelf een ezrun BL setje besteld gisteren voor 90 euro omgerekent. het heeft een 60A esc en een 8,5T motor ik rijd dan wel met 2s2p lipo en zal de 70 niet halen denk ik ( stock gearing ), maar als je met een 3s lipo gaat rijden ( hoger voltage ) dan haal je het mischien wel.

probeer eens je shocks opnieuw te vullen.. mischien verhelpt dal wel het e.e.a.

je banden tegen de body komt door bodyroll ( hoge snelheid bij het nemen van bochten).

70km/u is vrij rap. ik heb zelf een ezrun BL setje besteld gisteren voor 90 euro omgerekent. het heeft een 60A esc en een 8,5T motor ik rijd dan wel met 2s2p lipo en zal de 70 niet halen denk ik ( stock gearing ), maar als je met een 3s lipo gaat rijden ( hoger voltage ) dan haal je het mischien wel.

probeer eens je shocks opnieuw te vullen.. mischien verhelpt dal wel het e.e.a.

dank je wel voor de snelle reactie waar heb je dat ezrun setje gekocht?

Laatst bewerkt door een moderator:
Back