Traxxas SLASH topic

dank je wel voor de snelle reactie waar heb je dat ezrun setje gekocht?

Hobbywing EZrun Brushless Sensorless 60A-SL-H+8.5T Motor+Programcard Combo Set ( - ESC -Car Brushless - rcMart.com -
99 dollar + 12 dollar verzenden naar NL

edit: tis voort eerst dat ik daar wat koop, dus we zien wel hoe lang het duurt voor het bij me is e.d.
en ze hebben er nog maar 1. je zou ook kunnen kiezen voor een 5,5T motor. ik weet van iemand die dat ook nog in zijn slash heeft ( zit ook op dit forum)

Mocht je willen weten hoe lang het duurt bij die winkel... Precies 1 week dus dat is erg snel.

slash klasse bij MVB

Hallo 8Ruben8 en Murky123,

waarom doen jullie niet mee zondag As bij MVB en dan zouden jullie gelijk lid kunnen worden of even komen kijken.
Als het goed is rijden er 7 slashes ,dit is een goed begin voor een eigen klasse.
Trouwens ik heb de ezrun met 5,5T motor.
Ps. dit is een motor voor een ervaren rijder.

Misschien tot zondag

Gr. Richard

waarom doen jullie niet mee zondag As bij MVB en dan zouden jullie gelijk lid kunnen worden of even komen kijken.
Als het goed is rijden er 7 slashes ,dit is een goed begin voor een eigen klasse.

Misschien tot zondag

Gr. Richard

Ik probeer al een paar weken te komen rijden alleen iedere keer kan ik niet:(

ik zou echt heel graag komen :(

maar deze zondag moet ik voetballen en heb ik verjaardag

dus kan niet ik probeer z.s.m. te komen

Ruben

Misschien tot zondag

Gr. Richard

ik wil ook heel graag komen.
alleen zit ik zondag a.s. nog zonder motor.
mijn ezrun setje is nog onderweg en mijn stock titan 12t motortje is opgestuurt voor garantie.
ook ben ik een beetje bang voor storingen. ik rijd met de standaard meegeleverde zender ( ben nog maar net begonnen met de hobby ).
beetje angstig dat mijn slash er dan ineens vandoor gaat. ik heb geen failsafe.. ik weet niet of mijn zorgen daarvoor terecht zijn hoor :rolleyes:

maar ik wil echt een keer langskomen. misschien kom ik zoieso wel al is het alleen maar om even te kijken..

ps. ik denk dat we wel naar de 9 slashes kunnen komen als ik het zo zie allemaal. maar ik moet eerst nog echt leren rijden. maar ik nijg wel naar clubverband denk ik.
alleen is maar zo alleen.. ( ik heb geen kennissen die dit doen )

Lijkt me niet want hij ''hangt'' al naar een kant en dan moet de band aan de binnenkant wel heel erg balloonen.

ja, en dat is precies waarom de body bij onze Slash op die plaatsen de verf mist. ;)

dat bij bodyroll de banden de kap raken is op te lossen toor kleine stukjes soliconen slang om de schokbreker te doen (om de zuigerstang. ) zodat deze als eind-aanslag gebruikt kunnen worden.

komt het in de loop van de tijd ook wel doorheen.. (en de banden slijten een stuk sneller. ) Ik ben zelf nog aan het kijken wat voor limited-slip diff je voor de Slash kunt krijgen.

Heb ik ook gedaan , en bij de side-bars een stukje plakvilt, scheelt een hoop in beschadigingen.
Vanmorgen de blauwe draagarmen van RPM gemonteerd, staat best leuk :D
Nu even kijken of je ook bash bestendig zijn zoals de leverancieer schrijft.
Ze zijn wel lichter en harder van materiaal als de orginele.
Gelijk ook maar de dichte diffkap erop , er kunnen in de orginele toch kleine steentjes naar binnen , das niet goed voor je tandjes :D:D

IMG_3468.jpg

IMG_3469.jpg

Oh ja,

Ik rijd al een paar maandjes met een brushless setje van Modelcraft (Conrad)
Motor is een 8T.
Met 2S lipo van 5100 Mah rijd hij als een speer en mega wheelies. :D

IMG_3470.jpg

failsafe..

jongens: moet ik u nog een failsafe inbouwen of niet? is dat niet nodig met electro auto's.
ik hoor verschillende verhalen. nitro wel, electro niet??

ik gebruik nog de standaard zender

jongens: moet ik u nog een failsafe inbouwen of niet? is dat niet nodig met electro auto's.
ik hoor verschillende verhalen. nitro wel, electro niet??

ik gebruik nog de standaard zender

Electro stopt vanzelf als hij geen ontvangst krijgt

Slash klasse

Vandaag de clubwedstijd gereden op de MVB te Bergschenhoek. Zoals ongeveer het plan was waren de Slashes ingedeeld in een aparte klasse.
Helemaal super zoals de MVB dit geregeld had. En bovendien..erg gezellig!

Ik heb trouwens geen idee of andere clubs dit soort initiatieven nemen. Zoniet is de MVB de eerste!!!

Klasse mannen!

Rinaldo

Laatst bewerkt:
Back