je banden tegen de body komt door bodyroll ( hoge snelheid bij het nemen van bochten).
het komt ook door het baloonen van de banden. (als je een bocht in gaat, en het binnenste wiel grip verliest en het buitenste wiel niet. )

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
je banden tegen de body komt door bodyroll ( hoge snelheid bij het nemen van bochten).
dank je wel voor de snelle reactie waar heb je dat ezrun setje gekocht?
Mocht je willen weten hoe lang het duurt bij die winkel... Precies 1 week dus dat is erg snel.
wanneer heb je ze besteld?
Hallo 8Ruben8 en Murky123,
waarom doen jullie niet mee zondag As bij MVB en dan zouden jullie gelijk lid kunnen worden of even komen kijken.
Als het goed is rijden er 7 slashes ,dit is een goed begin voor een eigen klasse.
Trouwens ik heb de ezrun met 5,5T motor.
Ps. dit is een motor voor een ervaren rijder.
Misschien tot zondag
Gr. Richard
het komt ook door het baloonen van de banden. (als je een bocht in gaat, en het binnenste wiel grip verliest en het buitenste wiel niet. )![]()
Hallo 8Ruben8 en Murky123,
waarom doen jullie niet mee zondag As bij MVB en dan zouden jullie gelijk lid kunnen worden of even komen kijken.
Als het goed is rijden er 7 slashes ,dit is een goed begin voor een eigen klasse.
Trouwens ik heb de ezrun met 5,5T motor.
Ps. dit is een motor voor een ervaren rijder.
Misschien tot zondag
Gr. Richard
Lijkt me niet want hij ''hangt'' al naar een kant en dan moet de band aan de binnenkant wel heel erg balloonen.
ja, en dat is precies waarom de body bij onze Slash op die plaatsen de verf mist.![]()
jongens: moet ik u nog een failsafe inbouwen of niet? is dat niet nodig met electro auto's.
ik hoor verschillende verhalen. nitro wel, electro niet??
ik gebruik nog de standaard zender
dat ie mega wheelies trekt verbaast me niets. (als ik naar die clips kijk die je bij onder de veer hebt zitten.)