Traxxas SLASH topic

Ik heb er ook een, nog niet mee gereden en deze heeft traxxas geen gat in laten vallen :-)
De gearbox op de foto zat er standaard op uit de doos !

usegrouper

Image lijkt niet te werken, hier de link:
http://s249.photobucket.com/albums/gg207/usegrouper/?action=view&current=slash-2009-gearbox.jpg

Dus met dop op gat. Helaas voor de aftermarkt merken die gearbox voor de slash voeren.

Dat dopje erop heeft iedereen, dat is om je slipperclutch af te stellen zonder je gearcover te hoeven verwijderen. Wij hebben het over een gat rechtsonder op je plaatje dicht bij je output yokes.

Wanneer je het kapje hebt verwijderd zul je zien wat we bedoelen, je kunt ook even googlen ;)

zo net terug van een drie kwartiertjes rijden met de slash:mrgreen:, alleen nu een 20 minuten begon de slash bij gas geven naar links uit te breken(achterkant) kan op het eerste gezicht niks gek ontdekken, bij weinig snelheid gaat ie goed maar bij meer dan 30% breekt ie uit ,iemand idee wat het kan zijn:confused:, misschien slechte lagers aan de rechterkant:confused:

hou de slash eens vast, en geef dan gas. als beide wielen evenveel uitzien, is er niets aan de hand. het diff van de Slash is vrij soepel (vind ik) dus zodra 1 wiel grip verliest, gaat die als een dolle draaien. mischien doet die dat in jou geval nu wel. :) )

Wie heeft een idee waar ik op een normale manier Slash onderdelen kan bestellen in Nederland zonder een paar weken te moeten wachten op mijn spullen ? :cool:

Webshops adverteren in het algemeen met alle onderdelen , maar hebben niets op voorraad :(

nu we allemaal zo lekker aan het sleutelen zijn aan de slash..
hier mijn oplossing voor het plaatsen van een ESC. precies op originele plek.
ik wou het niet links of rechts in het chassis.
en op de plek waar de xl-5 zit , daar onder zitten 2 rechtopstaande schotjes..

dus een dikke aluminiumplaat ( +/- 7mm ) gemaakt en de orginele schroefgaatjes overgenomen.
Daar mijn ESC. opgeplakt.

het aluminium voert ook nog een beetje warmte af.. prima oplossing dacht in zo...

3513875226_19ec53933d.jpg

edit: iemand met zijn slash dit weekend nog bij MVB?

over de kop heen gevlogen ? misschien dat de positie van één of meerdere wielen veranderd is tijdens een ongelukkige val ?

murky123,

Mooie oplossing voor de ezrun die geen steun heeft.

Ik ga zondag ook naar mvb denk slash neem ik wel mee maar eens kijken hoe de rustler en de stampede het doen..

Wie gooit en nu zand op een fietsbad (oid) 1 meter van een rijbaan af om te gaan bashen ... niet heel erg slim imho. Het is gevaarlijk voor de wagens die er rijden en je eigen wagen. Tijdens de jump ging de auto toch verschillende keren richting de rijbaan, met wat meer snelheid en geluk kwam hij op de weg onder een auto. Of nog erger op de weg, de auto wijkt uit waardoor deze tegen een andere auto aanknalt. Er zal toch wel ergens een meer open ruimte zijn waar je kunt rijden?

Het is meer een hoopje zand dan iets dan op een schansje moet lijken. Die Slash kan er namelijk niet goed overheen komen waardoor het meer lijkt op 'ik rij tegen een hoopje zand aan' dan 'ik probeer een mooie jump te maken'.

Laatst bewerkt:
...

probleem gevonden mbt uitbreken, lagers fusee slecht(rechterkant),tzt vervangen(als na 3 weken ze eindelijk binnen zijn:(),wat olie erin gedaan, en weer "normaal" twee lipo's weggereden:mrgreen:

Back