Traxxas SLASH topic

Wel,dat zand/aarde lag er al.
Natuurlijk zou ik niet zomaar aarde in het midden van het fietspad leggen.
En we kijken ook wel of er een auto aankomt hoor,maar ik moet inderdaad wel zeggen dat achter auto's aanrijden niet zo slim is,ik zal het in het vervolg niet meer doen:rolleyes:
En voor de slash was die 'ramp' inderdaad ook niet zo geschikt.
EDIT:filmpje verwijderd omdat het nogal stom was en zou kunnen aanzetten tot roekeloos rijden ofzo,beter als ik het er gewoon afhaal:mrgreen:
Mvg,

Lennert Es

Laatst bewerkt:
Volgens mijn niet zo duurzaam, aluminium kan alleen maar krom met springen, zoals de shocktowers , maar dat is al eens eerder ter sprake geweest. :D

Een verbeterde Slash kloon met zo'n 4WD lijkt me. Agja ben benieuwd of die net zo duurzaam is als de Slash.

verbeterde ?? een verandering hoeft geen verbetering te zijn.
ik denk eerder aan het meeliften op het succes van..
die body is compleet gejat.. exact .. incl de stickers

Dat een verandering geen verbetering hoeft te zijn weet ik, daarom zei ik ook 'lijkt me'. Ik zie 4WD namelijk als een verbetering, al zullen veel mensen zeggen dat 2WD veel leuker, moeilijker en goedkoper is.

Meeliften op het succes van is niet leuk voor het origineel, maar het is wel slim. Beter goed gejat dan slecht bedacht ;)

Zo is het de Baja5B ook vergaan, er is ook een namaakversie in de handel.
Mensen die hem hebben zijn de pineut als het om kwaliteit gaat.
Op het forum is er ruim over gesproken , prijs oke kwaliteit NEE. ;)

Dat een verandering geen verbetering hoeft te zijn weet ik, daarom zei ik ook 'lijkt me'. Ik zie 4WD namelijk als een verbetering, al zullen veel mensen zeggen dat 2WD veel leuker, moeilijker en goedkoper is.

idd. en als je al een 4wd Slash wilt hebben, neem dan de Slayer :) (moet je hem alleen wel naar electro converteren.. en uiteraard een middendiff plaatsen.)

Een verbeterde Slash kloon met zo'n 4WD lijkt me. Agja ben benieuwd of die net zo duurzaam is als de Slash.
Ik heb hem bekeken en gezien de konstruktie denk ik dat de slash de hoogste fun factor heeft en het meest kan hebben qua impact.
Als je hem goed bekijkt lijk hij meer op een 4wd buggy met bumpers en een Slash body.

Laatst bewerkt:
prima brushless setje maar verder ,
gewoon het zelfde chassis als de rest van hun wagens.
met een andere body.\
groeten wiebe.

idd. en als je al een 4wd Slash wilt hebben, neem dan de Slayer :) (moet je hem alleen wel naar electro converteren.. en uiteraard een middendiff plaatsen.)
$220 vs $520 + convert kosten .. niet echt een fair vergelijking ;)

@ iedereen, ik zeg niet dat hij beter is heb de wagen niet eens bekeken. Zeg alleen 4WD > 2WD.

Voor de liefhebbers op zondag 17 Mei zal in de pauze van de Truggy.nl wedstrijd op de MVW in Purmerend een slash bash ingelast worden. Dit zal rond 12:00 starten en +- 20 minuten duren. Helaas vooralsnog geen ronde telling maar gewoon even fun en veel slashes op de baan.

Tevens zal er een demo zijn van wat 1:8E wagens

Deelname eraan is gratis aangezien het van korte duur & promo is.

hmmm... eens kijken of ik dan wel kan komen. :) (heb zelf dan als het goed is m'n ERBE op 6s Lipo's) en m'n vader heeft een Slash (12T BL op 3s)

$220 vs $520 + convert kosten .. niet echt een fair vergelijking ;)

@ iedereen, ik zeg niet dat hij beter is heb de wagen niet eens bekeken. Zeg alleen 4WD > 2WD.

Ik heb het ook neit over de prijs... :p en ik vergelijk ze ook niet, ik noem het alleen als alternatief! :D (gaat er mij iig van komen,.. de MMM ervoor heb ik al liggen, en een center gearbox omgebouwd naar single speed (met de tandwielen gelocked dat ik ook achteruit kan). een motor mount van RCmonster, nog 2 3s lipo pakketten (kan ik dan ook voor m'n ERBE gebruiken) en een Savöx 188kv motor moeten dan nog komen. zou iig interessant moeten worden. :)

Laatst bewerkt:
grrrr, iemand nog een setje lagers over voor de achterkant van de aandrijfas van de slash, de bestelde lagers zijn nog steeds niet in zicht :(
(en deze wil opsturen voor a.s maandag tegen betaling en porto)
TRX5116 Ball Bearings, Blue Rubber Shine

:confused::confused::confused:

Waar heb je ze besteld , ik zit ook al 3 weken op wat onderdelen te wachten :mad:
Lijkt wel of heel Nederland Slash rijdt. :D:D

Kan je verder niet helpen SORRY :(

Waar heb je ze besteld , ik zit ook al 3 weken op wat onderdelen te wachten :mad:

gedeeltelijk bij PK...Die heb ik net nog aan de telefoon gehad was een grote container met Traxxas spul bij de importeur binnen gekomen ,maar nog niet gearriveerd....

:rolleyes:;)

Laatst bewerkt:
shocks : olie vervangen

ik wil de olie in de standaard shocks vervangen voor 50wt olie.

hoe ga ik te werk ?
  1. zuigertje naar beneden trekken.
  2. capje van de bovenkant afdraaien
  3. 30wt olie eruit.
  4. 50wt olie erin. helemaal vol tot het randje? met het zuigertje nog steeds uitgetrokken?
  5. zuigertje paar keer voorzichting op en neer ( lucht eruit )
  6. capje erop ( met zuigertje uitgetrokken )
  7. klaar?
is een goede manier? en als ik het zuigertje indruk hoever moet hij dan uitzichzelf terugveren? halverwege o.i.d? centimetertje?

ook zijn er van die zuigerplaatjes met 1 gaatje, 2 gaatjes, 3 gaatjes.. welke zal ik gebruiken? volgens mij zit met 2 gaatjes er standaard al in..

edit: ik heb net ook een 5de wiel op de kap aan de achterkant gemonteerd. ( reservewiel ) ziet er wel grappig uit maar verhoogd het gewicht aanzienlijk aan de achterkant. maar eens kijken hoe dit effect heeft op het rijgedrag/jumps..

Laatst bewerkt:
Back