Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De servo's komen overeen met gewone standaard servo's en hiervan kun je nie teveel verwachten, anders was de prijs van de auto waarschijnlijk ook wel anders geweest. Wat wel een goede optie is volgens mij van Futaba 3305 59,-- euri's, dit is een 6 kg servo volledig kogel gelagerd en super sterk. Dus niet vergelijken met de 3303 want dat is een standaard servo.ntopic: dit moet er dus gebeuren bedoel je ?
Ben benieuwd of er al iemand grote stukken aan de Slash heeft gereden ?
Ik nog niet maar heb pas 1 lipo leeggereden
Wel is mijn originele servo al overleden, krijg morgen te horen of er al een nieuwe binnen is onder garantie![]()
Nog nooit van die merken gehoord, waar komen deze vandaan?
Is er hier misschien interesse om een keer tegen elkaar met de Traxxas Slashes/ Associated SC10's een wedstrijdje te rijden? Op dit moment wordt de racekalender voor komend jaar van MVB gemaakt. Er is nog plaats voor een CORR meeting ergens in de zomer.
Binnen MVB is er veel interesse in deze auto's. Er is een zeer reële kans dat we een aparte raceklasse maken van deze auto's op de clubwedstrijden.
gr,
Michael
Overigens denk ik dat je met 3S brushless geen streep sneller bent over ons circuit. De auto is zeker goed en kan het echt wel aan, maar dit vermogen met de standaard achterbanden geven wel wat moeite op ons gladde circuit, zeker met zo'n bak vermogen aan boord. 't is natuurlijk wel leuk![]()
Binnenkort eens in Berschenhoek rijden, en nu dus ook Voorburg.
haha, mooie garage....
ik wist niet dat er mensen waren met 3 slashes
ps die 3,5t zal bijna opstijgen denk?
Ook in Voorburg? Waar rijden jullie dan?