Traxxas SLASH topic

Let maar eens goed op gatenkaas, wordt heel veel gebruik ook in gebouwen en vage constructies ;). In de botenbouw wordt het extreem veel gebruikt puur om gewicht en materiaalkosten te besparen. Bijna alles wat niet in het zicht zit bestaat uit gatenkaas (toevallig dat een neef van me die bij Heeze Yachts werkt een keer een rondleiding heeft gegeven en ons dat heeft uitgelegd).

Door de wagens gewoon 100% stock te laten is de enige factor die bepaald of je wint of verliest de bestuurder en dat is in mijn ogen nou precies het punt waar het verschil moet zitten. (Daarom speel ik veel TMN, zelfde wagen = zelfde kansen = beste wint)

Ik vind juist in eenzelfde classe racen leuker. kijk maar naar touring car races van vroeger. Mini Coopers tegen Camaro's, geniaal!

Swaybars onder de Slash bijvoorbeeld?

Die zitten er niet standaard bij (denk ik).

Let maar eens goed op gatenkaas, wordt heel veel gebruik ook in gebouwen en vage constructies . In de botenbouw wordt het extreem veel gebruikt puur om gewicht en materiaalkosten te besparen. Bijna alles wat niet in het zicht zit bestaat uit gatenkaas (toevallig dat een neef van me die bij Heeze Yachts werkt een keer een rondleiding heeft gegeven en ons dat heeft uitgelegd).

Door de wagens gewoon 100% stock te laten is de enige factor die bepaald of je wint of verliest de bestuurder en dat is in mijn ogen nou precies het punt waar het verschil moet zitten. (Daarom speel ik veel TMN, zelfde wagen = zelfde kansen = beste wint)

Misschien dat er iemand hier op het forum zit met een gemod chassis en dat die gene weet hoeveel gewicht het heeft gespaard?

Maar idd ze moeten gewoon stock blijven geen gekke chassis operaties enzo;)

Ik vind juist in eenzelfde classe racen leuker. kijk maar naar touring car races van vroeger. Mini Coopers tegen Camaro's, geniaal!
Lolz, grappig zal het zeker zijn :D.

Maar zoals nu in de F1 (ofja vroeger in ieder geval) als iemand in een Ferrari rijd is deze sowieso al sneller dan iemand in een McLaren terwijl die gast in de McLaren wellicht een betere bestuurder is. Het zijn dus appels met meloenen vergelijken waarbij de meloen elke keer wint (de meloen was Michelle Schoenmaker toen die altijd eerste werd).

aangepast chassis

Ik heb mijn chassis aangepast ,door er gaten in te boren en de reden hiervoor is dat de slash ontzettend veel water en modder opvangt.Tevens scheelt het maar 70 gram aan gewicht en rij je met een lipo dan is het +/-150 gram ,maar merk je het ook met de rij eigenschappen ,niet echt.
En met de slash stock rijden is super en modified net zo.
Bij MVB maakt het vermogen weinig uit qua rondetijden het gaat daaar puur om stuurmans kunsten.

daarstraks is mn neef gekomen,kon ik niet anders dan hem m'n 'nieuwe' slash laten zien he:D
hij had gelukkig een camera bij om alles te filmen en online te zetten.
Daarom hier wat filmpjes die we geschoten hebben:
[URL="
[/URL]
[URL="
[/URL]
[URL="
[/URL]
[URL="
[/URL]
[URL="
[/URL]
[URL="
[/URL]
[URL="
[/URL]
Dit is met de stock motor een onze zelfgemaakte 'high power' accu.

Laatst bewerkt door een moderator:
@ RC-Nooby, wellicht de volgende keer even de moeite nemen ze achter elkaar te zetten. Ik ben na het 4de filmpje afgehaakt mede door het mega irritante geluid bij drie filmpjes ;)

EDIT : De andere ook even bekeken. Het is dus het begin van een nummer ..

@ nard cox,
ik weet het,ik had ze beter aan elkaar gemaakt.
Maar m'n neef heeft alles bewerkt,op youtube gezet,...
En hij weet niet hoe je filmpjes aan mekaar zet met movie maker,
maar binnenkort komen er extremere filmpjes met de velineon met de lipo's.

Ben benieuwd :)

Tip : Doe het in het begin maar rustig aan en probeer niet stoer te doen voor niemand. Toen ik van mijn XL-5 met 6 cell naar VXL met 6 cell ging wist ik niet wat me overkwam. Toen ik een tijdje daarna met LiPo ging rijden sloeg ik stijl achterover van de performance.

ik ben eigenlijk opzoek naar een geschikte koffer om de slash in te vervoeren?
heeft iemand een oplossing? of iets zelfgemaakt.
er moet dus inpassen :
een slash ( dus een van vak 65X35X25 cm of iets dergelijks )
de zender
de accu's
eventueel een beetje gereedschap.

als ik nu onderweg ben om ergens te gaan rijden ligt alles los in mijn kofferbak.

ik ben eigenlijk opzoek naar een geschikte koffer om de slash in te vervoeren?
heeft iemand een oplossing? of iets zelfgemaakt.
er moet dus inpassen :
een slash ( dus een van vak 65X35X25 cm of iets dergelijks )
de zender
de accu's
eventueel een beetje gereedschap.

als ik nu onderweg ben om ergens te gaan rijden ligt alles los in mijn kofferbak.

Daar zoek ik ook al een tijdje naar:p

maar nog niks gevonden:(

Mvg Ruben

kan je toch anders zelf wel maken, heb toendertijd ook een kist gemaakt voor mijn rustler, was niet de meest handige toen, maar had wel alles bij me.
Zou t ook nu anders doen, als ik er nog 1 had dan ;-)
Maar ik heb dan weer t voordeel dat ik alles voorhanden heb.

zonet de slash VXL uitgelaten,
man echt niet leuk wat voor reacties je krijgt,gewoon omdat het zo een dom geluidje maakt en niet stinkt:(
de beste die ik kreeg was 'zeg,zo eentje moeten we voor onze Tobias kopen'
en anderen bekeken me vies alsof
ik te oud was voor 'speelgoedautotjes':eek:

ik heb dat ook hoor, wanneer ik met men nitro's rijd niets als goede en interessante bezoekers en reakties;). Maar laat ik de electro uit dan is het speelgoed:(

grtzzz

Back