Traxxas SLASH topic

@Michel er zullen een paar slashes zijn de boy's van PK zijn er ook en ikzelf ook dus we kunnen de baan wel ff dichtgooien voor slash only :) Alleen er zitten een paar modded's bij met BLS setjes :(

Gas lossen tijdens het springen ; als je vol gas blijft geven terwijl de wagen springt, dan hebben de wielen even geen weerstand en stijgt het toerental van de motor een heel stuk... ...om dan weer met een klap tegen te grond te smakken waarbij de tandwielen een groot deel van de klap opvangen (zeker als je koppeling redelijk vast staat).

Ik heb dezelfde ervaring gehad met een Traxxas Stampede, ook tandwielen en koppeling heel snel stuk / versleten.
Tandwielen en koppeling vervangen, en sindsdien wat gas lossen tijdens het jumpen, en (nog) geen problemen meer gehad.

En zodra de wielen terug grond raken, terug volgas uiteraard :p

Zojuist nieuwe tandwielen besteld, na 4 keer rijden...
We rijden gewoon met 6-cells NiCds... heeft iemand tips waarmee we de levensduur van de pinion en spur tandwielen kunnen verlengen?

even over die slash, ik wil hem wel meschien gaan kopen,maar ik wil weten welke kleur je krijgt en nummer(als je uberhaupt wel kan kiezen) en nog iets: rijd ie op een stick pack accu van 3300 goed?

Kleur blijft een gok, of je modelbouwshop moet er meerdere op voorraad hebben, dan kan je kiezen .
Op de zijkant van de doos staan 4 kleuren en bijbehorende kanalen.
Iedere kleur heeft ook een ander bestelnummer.

Waarom zou ie met een 3300 niet goed rijden ? rijtijd is misschien wat korter, maar je zal in de loop van tijd toch wel op lipo of een zwaardere accu overstappen denk ik .:D

even over die slash, ik wil hem wel meschien gaan kopen,maar ik wil weten welke kleur je krijgt en nummer(als je uberhaupt wel kan kiezen) en nog iets: rijd ie op een stick pack accu van 3300 goed?

er zijn 4 keuzes.

channel 2 rood
channel 4 rood/zilver = 27.145MHz
channel 5 blauw
channel 6 blauw/zilver

als je een bepaalde kleur wilt moet je het gewoon even vragen bij de shop.
als ze jou kleur niet op vooraad hebben dan kunnen ze em vast wel bestellen.

de Robbe MC-BALANCER 7S LIPO nr. 1-8636 is een goede lipo cut-off voor ongeveer 18 a 19 euro

Ik denk dat je de kleur van de wagen kan kiezen los van de kleur van de frequentie,

maw er bestaat een blauwe met verschillende frequenties,
er bestaat een rode met verschillende frequenties,
enz.

Helemaal zeker ben ik niet, maar wel zo goed als...

Wij (mijn 2 zonen...) hebben de blauwe en de nieuwe zilver+zwart uitvoering.

Kurt

ik heb de blauwe uitvoering en die heeft

26.995 MHz

Ik denk dat je de kleur van de wagen kan kiezen los van de kleur van de frequentie,

maw er bestaat een blauwe met verschillende frequenties,
er bestaat een rode met verschillende frequenties,
enz.

Helemaal zeker ben ik niet, maar wel zo goed als...

Wij (mijn 2 zonen...) hebben de blauwe en de nieuwe zilver+zwart uitvoering.

Kurt

je hebt ook nog de blauw /gele variant en de grijs/zwarte
:cool:

mvb site

ik gebruik firefox op een macbook pro ( apple ) en IE7 op een pc ( vista ) en alle2 is het niet te doen: erg lang laden. en als ik er dan kom staat de pagina vol met fouten

vandaag weer ff lekker gereden met de slash, heerlijk weer ...:)

zag op het filmpje van MVB dat de slash was uitgevoerd met Piggy bags :confused:

zit zelf te denken aan ander schokbrekers , en dat lijkt me wel wat
greetz:cool:

Laatst bewerkt:
Vandaag lekker gereden samen met m'n neef,alles ging perfect.
Alleen kregen we een boer op ons af omdat we op zijn pas bezaaid veld reden (wist ik niet):rolleyes:
Begon ie daar in het Frans tegen ons te praten over z'n 'legumes'.
Binnenkort toch maar weer lekker in vlaanderen rijden,die walen daar hebben precies niet zo graag dat ik daar ga rijden:(
En verder heeft m'n neef de wagen stukgereden,de achterste skidplate.
Maar toch blijft het leuk om samen te rijden,enja hij mag dan wel niet supergoed rijden,als je maar plezier hebt!!:mrgreen:
Het filmpje komt er zo meteen aan op youtube.

www.mvbracing.nl ik kan daar heel slecht opkomen. niet te doen

ben ik de enige? ik heb het met firefox en met IE7

Ook ik heb problemen met het laden van de MVB site. En als de site dan geladen is zit hij inderdaad vol fouten.

Jammer, want aan alles is te zien dat er veel aandacht aan is besteed.

Heb dit ook al gemeld aan de MVB...Hopelijk kom er binnenkort en oplossing in deze. Maar het blijft een gezellige club:p

[URL="
- traxxas slash VXL action[/URL]
weetje:telkens als je die 'ugghhh' hoort rij ik tegen de voeten van de cameraman:rolleyes:.

EDIT: zonet even wat kleine spulletjes besteld,maar ook een nieuwe alu skidplate met chroom en een blauw 'geanodiseerde' alu rear shocktower.
Ook nog een RPM front hub carrier voor m'n neefje zijn communie (heeft een stampede VXL).
Wat blauwe aluminium turnbuckles en een RPM rear hub carrier.
foto's volgen zodra het spul binnen is uit amerika,GB en nederland.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back