Traxxas SLASH topic

Hallo,

Ik ben hier nieuw :D

Ik heb maar even een account aangemaakt want ik had een vraag die luidt als volgt:

Weet iemand of er bij towerhobbies.com ook btw op zit ? De slash + accu en lader kost daar 240 dollar. dat is +- 180 euro. Very cheap dus :D

Heeft iemand hier enige ervaring mee ? En heb je last van de Douane want zulke verhalen heb ik ook gehoord. Ik wil maximaal 200 euro uitgeven aan een slash en 180 leek me een super deal :D

Koop hem gewoon in Nederland.
Ik zou het risico niet meer nemen met wat ik allemaal gelezen heb hier.

Je kunt geluk hebben en dan blijven de kosten bij 180euro
Heb je pech dan ben je meer kwijt dan hier in nederland. (215euro)

O ja: en ja ik heb er ervaring mee :)
Heb zelf nog niet meegemaakt dat ik btw of douanekosten heb moeten betalen, maar dat kan nog altijd komen.
Zit nu ook te wachten op een pakketje.....dus even afwachten of ik weer het geluk heb dat ik geen extra kosten hoef te betalen.

Die krijg je niet Nederland in zonder BTW en inklaringskosten.
Prijs is oke daar , maar je kan beter in Nederland bestellen.
Er staat hier op het forum ook een slash te koop voor ruim onder de 200 euro.

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo,

Ik ben hier nieuw :D

Ik heb maar even een account aangemaakt want ik had een vraag die luidt als volgt:

Weet iemand of er bij towerhobbies.com ook btw op zit ? De slash + accu en lader kost daar 240 dollar. dat is +- 180 euro. Very cheap dus :D

Heeft iemand hier enige ervaring mee ? En heb je last van de Douane want zulke verhalen heb ik ook gehoord. Ik wil maximaal 200 euro uitgeven aan een slash en 180 leek me een super deal :D

Doemdenkers hier....

Prima te bestellen in hong kong, 10+ bestellingen, en nog nooit invoerrechten hoeven te betalen. Amerika is lastiger, die worden er tegewoordig regelmatig tussenuitgepikt.

Het ging hier over Towerhobbies... Dat zit voor zover ik weet toch echt in de States en dan kom je dus eigenlijk niet onder btw , invoerrechten etc. uit ;)

Zeker de "grotere" webshops houden zich keurig netjes aan de regels wat betreft verzenden en dan komt er dus gewoon 240 dollar op te staan aan waarde en ben je geheid de klos ....

Doemdenkers hier....

Prima te bestellen in hong kong, 10+ bestellingen, en nog nooit invoerrechten hoeven te betalen. Amerika is lastiger, die worden er tegewoordig regelmatig tussenuitgepikt.

Helemaal geen doemdenkers hier heb zelf al meer dan 2 weken een pakket uit HongKong bij dedouane staan en is niet de eerste keer , lees dit maar een door dan weet je meteen wie doemdenkers zijn. :evil:

pakketje-uit-het-buitenland-douane

Daar staan reacties van meer mensen die dikke invoerrechten hebben moeten betalen , dus jij hebt 10+ keer geluk gehad :cool:

Laatst bewerkt door een moderator:
Een auto met een accu/lader combo zal ook geen kleine doos wezen.... Kans dat je er dan uitgepikt wordt is groot vanuit Hong Kong en gewoon zeker vanuit de States ;)

Bestel de auto gewoon bij een shop in Nederland of iig de E.U. en je hebt het gezeur van invoer etc. etc. allemaal niet en het is sneller in huis...

Bedankt :D

Toch bedankt.

Een vraagje , hebben ze in hongkong ook een internetsite ?

én waar kun je in nederland een goedkope slash halen ?
EN zit er dan een accu + lader bij of niet ?

De site bevalt me zeker !

Mijn laatste bestelling vanuit de states kwam er "mooi" €38,- invoerkosten bij, meteen af te rekenen bij de pakketdienst.
Voor mijn rustler VXL die toen hier niet leverbaar was scheelde het circa €25........
Met de huidige dollar / euro koers was ik dik meer kwijt geweest.

Voor onderdelen zou ik het er op wagen, voor een complete wagen begin ik er niet meer aan.

Onderdelen lukt meestal wel zonder problemen , zolang je het niet te gek maakt en voor 100+ dollar aan onderdelen laat overkomen ;)

Tot nu toe heb ik bij de "vloeibare" altijd mazzel gehad , altijd douanevriendelijke bedragen op de doos ondanks dat er soms voor 200 euro aan spullen in zat ... Maar ook daar bestel ik over het algemeen verspreid over kleinere bedragen.

Bij b.v. Amainhobbies wil het nog wel helpen het via een enveloppe te laten versturen als het niet te groot/zwaar is.
Voordeel is dan ook dat je het vaak (bij mij tot nu toe) met een dag of 4~5 in huis hebt ;)

Heb vandaag ook een Traxxas Slash gekocht!,

de Amsoil uitvoering! gaat een flux setje in 5700kv
ga morgen ff ermee rijden, kijken wat voor een verschil het is met mn Losi XXX

groetjes

Dealer Site

Weet iemand hier misschien een goede nederlandse dealer of in welk land dan ook :D die ook een site hebben ? Want het goedkoopste in nederland tot nu toe heb ik 210 euro gezien ..

210euro is inderdaad een nette prijs!! Maar denk eraan dat je ook nog een lader en batterijen moet kopen he!! Het is nu eenmaal een dure hobby.

210euro is inderdaad een nette prijs!! Maar denk eraan dat je ook nog een lader en batterijen moet kopen he!! Het is nu eenmaal een dure hobby.
En om de 4 ritjes een nieuwe pinion en spur, als je op ruig terrein rijdt...

We hebben de mesh van de tandwielen nu echt goed, kapjes dicht, maar toch slijten de tandwielen nog onwijs hard. We wijten het nu maar aan de ondergrond.
Verder is het een hele goede auto, trouwens. Goede wegligging en enorm sterk. De leveringsproblemen van de onderdelen lijken voorlopig ook voorbij.

Laatst bewerkt:
We hebben de mesh van de tandwielen nu echt goed, kapjes dicht, maar toch slijten de tandwielen nog onwijs hard. We wijten het nu maar aan de ondergrond.

heb je geen hoogte slag in de tandwielen zitten? Op onze Slash hebben we nog nooit de tandwielen vervangen en die is toch al in behoorlijk ruig terein geweest. (o.a. hill climbing in een bouwput etc)

ik heb ook nog nooit een tandwiel hoeven vervangen. spur en pinion zien er nog prima uit. de slash is nu een paar maandjes oud..

volgens mij zijn er ook een aantal dingen die je niet moet doen om je tandwielen te sparen, en dat is o.a. geen gas geven op het moment van landen bij een jump.

Ik heb 1 spur gestript toen ik backflips aan het maken was. Verder nog niets en ik heb er ook al veel mee gereden.

Backflip : Zet je voeten neer op de breedte van de wagen. Zet je wielen vooraan tegen je schoenen aan. Geef volgas. Hij maakt dan een backflip tegen je benen aan, wel grappig :D

Back