Traxxas SLASH topic

Kun je met de slash ook een beetje bashen? Of is die daar niet voor bedoeld? Hoe ruig kun je ivm de maat. Lijkt me een leuk autotje voor erbij naast mijn vliegtuigen gezien de prijs.

ik ga denk vanmiddag maar mn eerste bestelling de deur uit gooien voor de Slash,

RPM : draagarmen, skidplates, schocktowers, casterblocks, gearcover, bearing carriers
Allu : stuurmechanise, Lower gravity chassis(thundertech outlaw)

Bigger shocks
extra velgen + goosebumps banden van Jconcepts
andere stalen Aandrijfassen
DesertRat body
extra diff spul, spurs etc etc..

Dat was het wel ff voor de slash,
of weten mensen wat beter wel en wat beter niet? :D

Greets!

welke velgen gebruiken jullie om er standaard 2.2 banden op te kunnen leggen?
Die Goosebumps die Moonlight noemt.....is dat wat?
Ze moeten echt stevig zijn. Want de standaard Slash banden vliegen uit elkaar bij mij.

Laatst bewerkt:
die goosebumps hebben wel een erg zacht compound,

weet ook nog niet 100% zeker of die het worden, maar er is nog niet zoveel keus vind is, omdat het zon rotmaat velg is :P 2,2"om3,0" mischien dat ik het omzetsetje naar 17mm hex nog bestel kan je bijna elke 1:8 wiel erop zetten.

Net even wezen bashen hiero op een supermooi stukje aan de zee, had een jump gemaakt van de transport kist, alleen de slash komt nu iedere keer op de voorkant terecht :S.... nooit op 4 wielen of iig op de onderkant.... iemand enig idee? alles zit op de originele plek.

Na 100x jumpen is mn rechterachter veer uit elkaar gevallen met als gevolg alle olie eruit....ik heb hier geen demper olie bij de hand...kan ik hem ook met ander soort olie vullen? Kroon-olie/WD40?? totdat ik mn big shocks binnen heb.

Grrrrreetz

Zo mijn bestelling is ook de deur uit :D

RPM Traxxas Front Bearing Carriers Rustler/Stampede/Slash
RPM Rear Bearing Carriers Rustler/Stampede/Bandit/Slash
RPM Traxxas Slash, Elec. Stampede & Rustler Front Arm
RPM Caster Blocks for Traxxas Slash, Elec. Stampede, Rustler & Bandit
RPM Front Shock Tower Stamp/Rust/Bandit/Nitro Stampede/Slash
RPM Rear Shock Tower Elec Stamp/Rust/Bandit/Slash
RC Screws Traxxas Slash SS Screw Kit
RPM Blue Rear A-arms for the Traxxas Slash
RPM Rear Skid Plate Gray Slash
RPM Front Skid Plate Gray Slash
Traxxas Bumper Front Slash
Traxxas Bumper Rear Slash
RPM Gear Cover Blue Slash/XL5/VXL
MIP Diff Gear Slash
Traxxas Big Bore Shock Complete Set for Slash (4)
Traxxas Spur Gear 48P 86T
Traxxas Spur Gear 48P 90T
Traxxas Spur Gear 48P 83T
MIP C-CVD Axles for use on the Traxxas Slash, Nitro Rustler, Stampede
Team Orion Vortex 2008 Sensorless Torque 7500 kV Motor

:D:D hoop het over 2 weekies ofzo binnen te hebben!

iemand ervaring met de nieuwe CVD Axles?

Wel,ik zou dat eigenlijk ook graag willen weten,waar jullie RPM parts halen (binnen europa en het hele gamma RPM parts):mrgreen:
Want tot nu toe nog geen enkele winkel gevonden die alles heeft ...:(
mvg,

Lennert Es

gedvrrr.... net de schoks lek geslagen/gereden, na demontage blijkt het compensatie rubber gescheurd, dat worden nieuwe Xl alu schoks voor de achterkant :mad::mrgreen:
morgen ff de Integy parts ophalen en monteren:mrgreen:

@ Q-racing :

Dat is balen, had ik gister ook dat ik mn shock aan stront reed, gelukkig brak bij mij alleen het kapje af en olie eruit, was dus zo weer gefixed!, hoop snel de Big Bore's te kunnen monteren :D

ik heb ook bar weinig RPM parts in europa kunnen vinden, dus ik haal het ook maar andere kant van de oceaan.

Grrreetz

Voor dat soort dingen is er altijd nog de "vloeibare".... Daar kunnen zelfs de Nederlandse shops niet tegenop qua verzendkosten en de prijzen zijn ook schappelijk ;)

Back