Traxxas SLASH topic

Hai Jan,

Hahaha je laat er ook geen gras over groeiien:mrgreen:
Tweehonderdvijftien bij MBS, nu op voorraad en als het goed is gratis gebruik van de baan.
Eerlijkheids halve moet ik je er wel bij vertellen dat wij allemaal met lipoo 2S rijden.

gr. Theo.

Ik heb net mijn slash binnengekregen:cool:
En ook meteen de eerste hop hup:)
Ik heb hem toch vrij snel binnengekregen vanuit Duitsland.
Ik ga nu maar eens de doos open maken:p
Ik zal later nog wel wat foto's posten.

(offtopic )Toch jammer dat jij altijd voor een ander praat( offtopic)

Dan vind ik het die paar euro niet echt de moeite om het in een ander land te kopen.

@Murky,bedankt ik ben er erg blij mee!:mrgreen:

Ja er zit (tot mijn verbazing:eek:) een 8,4V accu en lader bij.
Maar dat wist ik niet totdat ik de doos opende.

Ik heb er 197 euro voor betaald (met die accu en lader) inclusief alle andere kosten:verzendkosten en 6 procent creditcardkosten enz.

De foto's komen er straks aan!
Ik moet nog even de stekker op de regelaar vervangen en dan kan ik een testritje maken met Lipo:cool:

@westcoast:bedankt,ja het plezier ermee zal wel lukken denk ik.:)
Ik heb nu even geen tijd om alle foto's op het forum te zetten(ik moet eten)
Maar hier alvast een fototje:
slash2u.jpg

(offtopic )Toch jammer dat jij altijd voor een ander praat( offtopic)

Dan vind ik het die paar euro niet echt de moeite om het in een ander land te kopen.

:offtopic:toch jammer dat je (altijd)zelf niet even de moeite neemt om het op te zoeken.....
ik begrijp dat je bij bepaalde personen het nooit goed kan doen...:mrgreen:

:ontopic: veel plezier ermee Jeroen:cool:, ben benieuwd naar je evt. modificaties.
:cool:

Laatst bewerkt:
Heb zelf ook de Slash met die kap. :) hoop dat je er ook veel plezier mee hebt. (met dit koude weer kan grip af en toe een beetje tegenvallen vind ik. maar in de zomer is de Slash echt te gek :mrgreen: )

hey iemand ervaring met dirt works banden? ik heb er goede dingen over gehoord en omdat ik gisteren mijn wielen heb weg gedaan heb ik nu helemaal geen grip;) neem aan dat HPI star rims gewoon passen (weet het van andere 2.2 inchers maar ik denk ik check het tog ff)

Ik ga nu de stekkers van de regelaar verwisselen door goudstekkers waardoor de Lipo aangesloten kan worden. Daarna ga ik even buiten een testritje maken:mrgreen:
Hier een foto met de kap:
slash10.jpg

Ik heb de rest van de foto's in mijn fotoalbum gepost.
Hier een link naar de foto's:[87117] garage-jeroen-3

Laatst bewerkt door een moderator:
Omdat het me nou al een groot aantal keer gevraagd is heb ik het maar eens aan de groot meester van de mods zelf voor gelecht:

TheJANG zei:
Thank you so much for your support! Well, Backslash is indeed a pun on / vs. \, but how it came about was from trying to figure out what a Buggy-Slash (or Slash-Buggy) would be properly called. B-slash.... Bug-lash... Backlash... BACKSLASH AHHHHhhhhh it's perfect :-) I actually almost called it "Backlash" but the punniness won out ;)

FireFrenzy zei:
L.S.

just wanted to tell you to keep rockin' the customising man! but i have a question... Bunch of the dutch people i have showed my backslash came up with the one question i didn't have an answer for namely "why is it called a backslash?". I figured it is a / vs \ punctuation joke but it'd be officially excelent to have the "real" answer conicdering I seem to be your dutch/European ambassador...

'Frenzy

Hier nog even een foto van mn slash:
slash1feb1.jpg

Als het goed is komt er morgen een J-concepts overtray binnen,wanneer ik die gemonteerd heb ga ik door de sneeuw crossen:rolleyes:

Brushless

Heey,

Ik ben aan het kijken voor een eZrun setje voor in mijn Slash, maar ik heb een aantal vragen:
-Hoeveel turns motor kan ik het beste nemen als ik meer kracht wil om te kunnen bashen?
-Hoeveel ampère regelaar kan ik het beste gebruiken?
-Waar zijn eZrun setjes te verkrijgen? Ik heb al een beetje rond gesnuffeld op Ebay.

De Ezrun 9T combo 35A ESC,9T Brushless motor leek me wel wat.

Laatst bewerkt:
de 9 turns is te licht voor de slash. Deze is bedoeld voor 1:10 wagens en is intern een 360 formaat motor ipv een 540 motor zoals normaal is. Je moet een 8,5 of 5,5 turns nemen met 60A regelaar (de halve turns zijn formaat 540 intern). Je moet eens ebay afzoeken in de UK en duitsland. Voor 75 euro incl verzenden heb je al een set en heb je geen kans op douane kosten.

Back