check je manual pagina 21, daar zie je een foto hoe t moet ;-)

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
check je manual pagina 21, daar zie je een foto hoe t moet ;-)
Ik ben van plan om een andere rc auto te nemen maar ik zit nog te twijfelen tussen een traxxas stampede 4x4 vxl of een traxxas e-maxx ghz
welke kan ik het beste nemen of is er nog een andere onder de 500 euro?
Dan zou ik er gewoon een paar milimeter van dat plastic afdekkapje afslijpen/zagen, zodat je sleutel ertussen door kan. Dan maar een paar zandkorrels meer naar binnen toe, die komen er toch wel.
het filmpje is privé, stel 'm anders in zodat hij door ons gezien kan wordenKijken jullie hier eens. Heb even een filmpje gemaakt om te testen, maar ik hij klinkt absoluut niet lekker. zit de slipper nu te los of te vast?
[media=youtube]noOViZsQ7Cg[/media]
Sorryhet filmpje is privé, stel 'm anders in zodat hij door ons gezien kan worden![]()
Slipper zit veel te los iig.
Blijkbaar zit het niet zoals er beschreven wordt in de beschrijving.
Als je het veertje kan zien is het in mijn ogen zo:
veer helemaal aandrukken met de moer ( dus niet doordraaien, wat wel kan) en dan een kwart slag tot een halve slag terug.
Bij m'n revo zit hij zo en werkt perfect.
Je zou tussen de veerringen een dun velletje papier doorheen moeten kunnen halen.
Wat nu ook een probleem zou kunnen zijn is dat je slipperpads nu kapot gereden hebt door met een te losse slipper te rijden.
Geloof me, dit ligt echt niet aan de auto, echt aan de bestuurder.
Heb nog niks erover gelezen op het traxxas forum dat ze allemaal het probleem hebben namelijk.
Yep!, direct gedaan met de handleiding erbij :wink: