Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Je kan de shock tube mod maken@Westcoast, dank voor je reactie.
Als ik het zo lees heb je inderdaad gelijk maar er moet iets toch op te verzinnen zijn zodat hij na een jump niet volledig inveert en de bodem raakt?
Je kan de shock tube mod maken![]()
Je kan de shock tube mod maken![]()
@ Twanotto. Het is nog niet gelukt aangezien ik geen idee heb wat je eraan gedaan hebt![]()
Hallo,
Heb me vorige week een 4x4 traxxas stampede aangeschaft Heb daar twee problemen mee :
1/ soms wil de auto niet rijden, hoor dan een klik aan de regelaar bij het gas geven, een duwtje en hij is weer vertrokken
2/ één onderdeel 6828 ( kruiskoppeling ) is reeds gebroken, heb gezien dat op de andere onderdelen reeds heel wat slijtage is, zijn daar upgrade parts voor
3/ is silicone olie nuttig voor algemene smering ?
voor het overige rijd de auto fantastisch![]()
1/ heb ik ook wel eens. Als k hem optil werkt ie wel, of ff aan en uit zet. Mss te warm ofzo? Ik weet de oorzaak ook niet.
2/ ik heb in drie weken tijd vier van die dinen gemold... Kwestie van niet te veel gas op het onverharde, zodat ze niet te warm worden. Na enkele breuken heb ik dus aluminium aangeschaft. Zijn per twee slechts enekele euros duurder in vergelijking met plastic. Heb een set in nl gekocht, en in the usa. Als reserve. Die zijn onderweg...
3/ ja?
1/ te warm zal het probleem niet zijn want dan gaat hij in een beveiliging staan om te voorkomen dat hij oververhit raakt
2/ is bij mij nu ook het probleem dat me aandrijfas is gebroken, welk onderdeelnummer heb je daarvoor gevonden? kan ik ze ook bestellen
3/ altijd