Ik heb er even over nagedacht en ben toch maar overstag gegaan.
Ik heb de King headz mount besteld met 5 reserver lagers (dan kan ik effe vooruit)
Ook maar meteen deze meegenomen ter vervanging van de plastic slipper lager adapter:
Omdat ik de MIP's niet kon vinden heb ik de cvd's van GPM genomen. Ik hoop dat ik er geen spijt van krijg, maar wat ik zo lees zijn de ervaringen met deze ook goed, zolang je alle schroefjes maar even met locktite vast zet. Nouja, dat kan ik nog wel
Deze dus:
Verder had ik nog een setje ongebruikte bigbores xxl van traxxas die ooit bedoeld waren voor mijn rustler, voor achter. Die heb ik toen in een opwelling gekocht waarna ik er achter kwam dat er revisie setjes te koop zijn voor big-bore shocks (duh!). Ik heb destijds de big bores die erop zaten dus maar gereviseerd (stangetje was krom) en die deden het daarna prima, waarna ik deze als reserve heb bewaard. Ik heb er een setje gewone big bores voor voor bij besteld.
Voorop komt deze bumper en servo-guard set van T-bone:
En om het voor het oog wat mooier afte maken wordt de wheeliebar eraf gehaald en komt er achterop deze bumper/wheeliebar van t-bone:
Gemonteerd ziet dat er zo uit:
Samen met de RPM A-armen, shockguards en Shocktowers wordt het dan toch een aardig bulletproof wagentje, niet?
Enige waar ik nu even over twijfel is of ik de vxl set die ik heb liggen erin ga zetten of dat ik het 1/8 150A/2560KV trackstar setje ga inbouwen en of het uberhaupt gaat passen, maar dat is een zorg voor later.
Alles is nog is bestelling, maar ik kan nu al haast niet wachten tot het er allemaal is

Ter zijner tijd gooi ik wel wat foto's van het hele spul in dit forum.