D
Dudderie
Guest
Vandaag binnen gekregen:
Mijn Stampede 4x4 roller!!!
Zoals je kunt zien, is ie nog helemaal stock en hardstikke kaal.
Wat me meteen opvalt is dat de kap VEEL te hoog staat:
DUs even de stal in gedoken en de dremel gepakt. Eerst even de originele bodyposts eraf geschroefd:
Een setje oudere bodyposts van een rustler gepakt:
Effe dremelen en dan ziet het er zo uit:
Effe boren en schroeven en dan zitten de posts op de body armpjes van de Stampede:
En na een klein half uurtje frutselen staat de kap er zo bij:
Dat ziet er al beter uit.
De vxl motor en regelaar even erbij gepakt en de van hobbyking afkomstige waterdichte servo in het chassis geschroefd. Je ziet de auto gewoon groeien
Als ik dan zo even naar de auto kijk, dan vind ik de wheeliebar die wordt meegeleverd maar een lomp ding. Er komt straks toch een t-bone bumper met wielen op die plek, dus weg ermee!
Nu wachten op de rest van het spul..
ALs ik de armpjes etc binnen heb vervang ik de schroefjes ook meteen en gaan ook de bigbore shocks erop.
Had ik nu effe geen zin/tijd meer voor
Mijn Stampede 4x4 roller!!!

Zoals je kunt zien, is ie nog helemaal stock en hardstikke kaal.
Wat me meteen opvalt is dat de kap VEEL te hoog staat:

DUs even de stal in gedoken en de dremel gepakt. Eerst even de originele bodyposts eraf geschroefd:

Een setje oudere bodyposts van een rustler gepakt:

Effe dremelen en dan ziet het er zo uit:

Effe boren en schroeven en dan zitten de posts op de body armpjes van de Stampede:

En na een klein half uurtje frutselen staat de kap er zo bij:

Dat ziet er al beter uit.
De vxl motor en regelaar even erbij gepakt en de van hobbyking afkomstige waterdichte servo in het chassis geschroefd. Je ziet de auto gewoon groeien

Als ik dan zo even naar de auto kijk, dan vind ik de wheeliebar die wordt meegeleverd maar een lomp ding. Er komt straks toch een t-bone bumper met wielen op die plek, dus weg ermee!

Nu wachten op de rest van het spul..
ALs ik de armpjes etc binnen heb vervang ik de schroefjes ook meteen en gaan ook de bigbore shocks erop.
Had ik nu effe geen zin/tijd meer voor