Traxxas Summit topic!

Als het om wielen met een 14mm meenemer gaat heb je er met een Summit ook weinig aan , in ieder geval niet zonder de 14mm meenemers...

het zijn 6 kanten , de mm moet ik ff meten morgen , maar de summit heeft denk geen -kant aansluiting dacht ik

maar de aansluiting op het wiel is een klein gaatje waar de as door gaat normaal gesproken , en het gat in de erevo velg is behoorlijk groter? zijn er losse meenemers te krijgen dan?

Het gat is bij die van de E-revo groter omdat de 17mm meenemer ook dikker is ;)

Onder het draad van de 17mm meenemers zit voor zover ik weet gewoon een "normale" Revo as , de meenemers die in het linkje staan (14mm in m'n vorige post ff aanklikken ;) ) zouden daar zonder problemen op moeten passen.

ok had ik nog niet ontdekt, waar is dat voor?dat zal ik even checken ,dank voor de tip, is de kracht overbrenging dan geen probleem/ ik rijd met max vermogen 3 s lipos 5000 mah 180 max burn rate flight powers

Ze zijn met de brandstof Platinum Edition overgestapt op 17mm meenemers i.v.m. het grotere aanbod aan velgen en banden van de diverse fabrikanten.

De 17mm is standaard bij 1/8 truggy's waar ze de Platinum een beetje tussen wilden plaatsen , om dezelfde banden te kunnen gebruiken als de truggy's zijn ze dus met de 17mm meenemers van Traxxas gekomen.

Het zal niet echt problemen geven , bij de brandstof Revo's was de 14mm eerst ook standaard en die zijn ook vaak genoeg omgebouwd naar b.v. een 6s lipo set-up ;)

is inderdaad gelukt, met kleine inbus pennen zit hij door de as heen, mooi systeem, wel moet ik ff hubs bestellen, 14 mm alu
bedankt voor de tip!
mvg Racingbaker

Wie weet ;) Wacht het morgen nog ff af of ze bellen... Heb ze zaterdag nog gebeld en volgens Wim zelf zouden ze ze vandaag of morgen op gaan halen bij de importeur.

Moet dan nog ff bekijken of ik 'm ophaal of laat bezorgen , betaald is ie al ;)

heb ik dan de primeur hier ,hihi ik heb hem ,

net 2 accu,s leeggereden en ik vind hem geweldig ,lekker groot .
vermogen heeft die ook wel.origineel .
en de motor blijft ook lekker koel.

jumpen gaat prima crawlen ook ,en het belangrijkste hij is ook nog geel geweldig.
SL731124.jpg

en nog eentje
SL731121.jpg

nu nog de gebruiksaanwijzing lezen hihi.
hij is echt super ,zelfs met de borstel motor .
rijtijden best lang met 4000mah lipo,s.
groeten wiebe.

Nice !!!! De handleiding staat ook online dus die is hier al doorgebladerd ;)

Hoe lang kan je ongeveer rijden met de 4000mah's ?

Ben wel benieuwd hoe het rijdt....

Hoop deze week naast de Summit ook nog een Medusa Oracle (200A versie) binnen te krijgen voor het betere meetwerk ;)

De gemiddelde prijs in Nederland zal rond de 539,- zijn , hij is te vinden bij verschillende shops . :google: maar eens met zoeken in het Nederlands ;)

Nice !!!! De handleiding staat ook online dus die is hier al doorgebladerd ;)

Hoe lang kan je ongeveer rijden met de 4000mah's ?

Ben wel benieuwd hoe het rijdt....

Hoop deze week naast de Summit ook nog een Medusa Oracle (200A versie) binnen te krijgen voor het betere meetwerk ;)

ik schat ongeveer een goede 20 minuten,ik houd de tijd niet echt bij.

groeten wiebe.

Oke , zal dus ergens rond de 3 kwartier tot een uur wezen met mijn accu's :mrgreen:

Ga vandaag ook ff achter de mijne aan als ik niks hoor...

Moet 'm nog ff voorzien van het 1 en ander voor de meeting aanstaande zondag hier in Hoek van Holland ;)

Sowieso de 3Racing winch en denk ook wel het brushless setje en als het meezit en de post vanuit de States een beetje vlot is de Oracle.

Heb ook al weer zitten gluren naar een led-kitje met richting aanwijzers etc. , ik voorzie weer een nieuwe "moneypit" :rolling:

Update: Kon natuurlijk niet wachten.... Dus net ff gebeld.... En d'r wordt morgen een gele Summit aan de deur afgeleverd :thumbsup: :mrgreen:

Laatst bewerkt:
Back