Traxxas Summit topic!

hallo,

ik weet niet goed waar ik het moest vragen en hier is het ook wel een beetje passend dus..

ik zou een "lipo cut of" willen kopen (of hoe het precies ook noemt) maar ik heb totaal geen idee van hoe het er uit ziet

weet iemand een goede staan op hobbyking of zo? ik zou het gebruiken voor 2s en 3s lipo

alvast bedankt!

hallo,

ik weet niet goed waar ik het moest vragen en hier is het ook wel een beetje passend dus..

ik zou een "lipo cut of" willen kopen (of hoe het precies ook noemt) maar ik heb totaal geen idee van hoe het er uit ziet

weet iemand een goede staan op hobbyking of zo? ik zou het gebruiken voor 2s en 3s lipo

alvast bedankt!

bedoel je dat als je gaat rijden en je lipo's beneden 3,2V komen dat ie dan moet afslaan??
Zoja, dan moet je deze aan je 2S batterijen hangen,

HobbyKing Online R/C Hobby Store : Hobby King Battery Monitor 2S

wel 2 bestellen als je met 2x2S rijdt, elke batterij een.

het kon niet uitblijven...eerste stukken aan de brushless summit na een weekendje strand raggen in nat mul zand: slipper clutch verbrand.

wat raden jullie aan? standaard vervangen of is er iets beters te krijgen?

Heb ook enkele scheurtjes in de banden ontdekt; dus ik denk dat ik maar eens ga rondkijken naar wat beters (ik vond ze zowiezo tè fel opblazen).
enige goede raad?

thx, gr

hello, 2 weken geleden ook trotse eigenaar geworden van een (gele) Summit. Zalige wagen om in de sneeuw mee te rijden. De lampjes op het dak ook maar ineens bijgekocht.

Ik koop binnenkort ook een Traxxas Summit, iemand aanbeveling?

Tips, tricks, accessoires die je moet hebben, leuke kleine details?

Ik ga al de Mudslingers en de Keychain Camera kopen ^^

Pak eens een bak chips, en lees het HELE topic eens door. In totaal, zonder mijne en jouw post, toch nog even 508 posts.
Het hele topic gaat over deze wagen, dus ook over de dingne die je nu vraagt...

en als je echt je best wil doen kan je ook de E revo nog eens bekijken gezien dat platform op een paar mods na de zelfde is... maar alleen doen als je je echt verveeld...

reeeeepost.. en het sneeuwt ook niet meer he.

Laatst bewerkt door een moderator:
De RC4WD Rok Lok 4.0 Competitions zijn binnen! :D Ik moet zeggen dat ze NOG GROTER zijn dan ik al dacht! Op deze foto staan ze naast een nieuw setje Pro-Line Big Joe 40 series :D

Big_Joe_VS_Rok_Lok_4.jpg

ENORM!

Dit weekend ga ik de Big Joe's op Pro-Line Tech 5 velgen leggen, en de Rok Lok's op Axial beadlocks :) Dan post ik wel weer ff.

ik vind de verhouding diameter/breedte en de hoogte van de band tov de velg niet mooi om eerlijk te zijn. ja, ze zijn groot, maar daarmee is het dan ook zo'n beetje gezegt. (doe mij de big joe's maar. :) )

De verhoudingen kloppen voor geen meter als je ze op een Summit plaatst....Te smal en te hoog...

Hou er rekening mee dat je een voorraadje aandrijfassen aan kunt gaan leggen , de standaard banden zijn al een aardige aanslag op de assen zeker zodra je wat meer power in de auto hangt als het standaard brushed spul....

Deze set is puur bedoeld om langzaam te crawlen, het is zo'n beetje de beste set banden daarvoor.
En er ligt een Mamba monster (met CC 1520 1600kv 1T) in, en JA ik heb al reserve onderdelen :p.

Zo zien ze erop op de summit (ik vind ze NICE!):
2ugietu.jpg

Voor het snellere werk heb ik andere banden.

Laatst bewerkt:
Zelfs met crawlen krijgen die assen veelste veel te verduren met zulke banden , diameter is veelste groot voor de assen.... Die zijn niet berekend op zo'n belasting..... Net zo goed als de diffcups hier niet op berekend zijn.....

Problemen worden slipper , assen en diffs.....

Back