Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
en draaiden ze ook effectief 270° met de normale stickuitslag op je zender?Ik had een proefopstelling gemaakt, en de servo's werkten.
De Futaba S3003 is een gewone standaardservo die vroeger bij de FC16 zat, die draait echt geen 270° op een standaard stickuitslag.Gevonden, alleen niet langer leverbaar.
https://nl.aliexpress.com/item/32954787550.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4dpzx8yQ
Welke zender gebruik je dan wel? Het standaardsignaal van modelbouwzenders is van 1,000 ms tot 2,000 ms. Om verder dan 90° te draaien moet het signaal zeker van 0,500ms tot 2,500ms gaan.Mijn servo's draaien echt 270 graden.
heel veel info op de site, maar geen indicatie van de pulsbreedte.Dit is mijn zender 10 kanaals,
Vind je? Ik ben de laatste tijd vooral veel houtstof aan het produceren. Je weet wel, voor de masten van de RC. Tussendoor probeer ik dit kleintje technisch in orde te krijgen. Rondneuzen, dit proberen, dat uitzoeken.Je schiet mooi op Herman
Nee, op het varend exemplaar ga ik geen blastbags installeren, om de beweging van de lopen niet te hinderen.Dus jij gaat de blastbags niet gebruiken?