Dat is nou een "happy mistake".(Bob Ross)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Voorzichtig?Wat ga je nu doen, voorzichtig schuren?
Daar word je denk ik niet vrolijk van Herman. De planken zijn nu wel verschillend, maar erg reëel ziet het er niet uit. Door het zoute water en zonlicht worden de dekdelen (zilvergrijs). Op plaatsen waar veel gelopen wordt slijt het dunne grijze laagje weg en zie je de gelige teakkleur. Als dat nat is wordt het geelbruin. Denk dat er in oorlogstijd weinig tijd is om het dek te schuren en daardoor een egale teakkleur te zien. Klinkt een beetje negatief, maar is niet zo bedoeld. Verweren van een teakdek lijkt me een heidense klus. Wat ga je nu doen, voorzichtig schuren? Gr. Klaas.
Maar het horrorverhaal moet eigenlijk nog beginnen.Denk dat ik er niets aan zou doen als het mij overkwam.
Dat staat vanavond op het programmaik weet niet of ik nog op tijd ben
Ik ben tevreden, en raw umber heb ik niet, ik denk dat ik er verder af blijf, hoogstens misschien nog proberen rond de dekgarnituur een grijze puntwash aan te brengen, maar daar moet ik op een klein dek nog even mee experimenteren. Bij houtbouw van historische zeilschepen heb je daar toch allemaal geen problemen meemisschien nog een wachke met rawumber half dekkend.
Ben je zelf tevreden?
Dank je Klaas, de zwemproef komt langzaam dichterbij, maar de temperatuur van het badwater is nog eventjes aan de lage kant.Ziet er goed uit hoor Herman. Valt me alles mee! Succes verder.