Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ze hebben totaal geen functie, Klaas. Het hangardek is mooi gedetailleerd, maar volgens de instructies moet het vliegdek gewoon er op gelijmd worden. Veel van het aangeklede hangardek zal dan niet meer te zien zijn.Als het dek zonder niet doorzakt, lekker weglaten Willie!
Kleine update. Bezig geweest met het zwaarste geschut van de Big-E. Al het geschut en de anders ets delen zijn van MK1. Alle onderdelen zijn nog demonteerbaar.
Bekijk bijlage 500183
Ook een stuk van het "houten dek" op het plastic dek gelegd om te kijken hoe het staat. Eigenlijk moet ik het dek blauw verven, maar ik laat het deze naturel kleur., gewoon omdat het mooier staat.
Bekijk bijlage 500184
Het spookachtige vliegtuig is een Dauntless. Dit toestel was het enige vliegtuigtype aan boord van de Enterprise, dat niet zijn vleugels kon vouwen. Omdat het een duikbommenwerper is, was men bang dat de krachten die op de vleugels komen tijdens de duik, funest voor de vleugels zouden zijn, mochten de vleugels vouwbaar geweest zijn.
Bekijk bijlage 500185
Groet,
Willie
Wat een prachtig project! Ga zo door Willie! Hoeveel van die bakbeesten heb je nu?
En nou heb je ook nog een Fuso 1/200 lees ik (toch) …. Van papier!
Ja maar dat is voor later, Erik. Heb teveel projecten.........................
Groet,
Willie