oeps, het is reeds december, hoog tijd om dit scheepje opnieuw op de werktafel te plaatsen.
Zoals altijd vraagt de afwerking meer tijd als voorop gepland.
Om elektrisch alles naar behoren te laten werken zoals ik wenste was plaatsen van een extra relais die de waterpomp volledig uitschakelt mocht de verbinding met de zender wegvallen. De aandrijf motor en servo kon ik via de fail-save functie van de zender instellen.
1 bemanningslid had ik reeds geschilderd en staat in de stuurhut achter het stuurwiel, maar enkel extra op het dek voelt mijn inziens toch beter aan.
Ik vind het altijd een vreemd gezicht die RC schepen en auto's zonder bemanning of bestuurder.
verder de ankerketting om de lier geplaatst als ook de ankers in de ankerkluizen gelijmd. Ze kunnen dus niet echt voor anker gaan
Om tenslotte de stuurhut wat vaster op de romp te krijgen alvast enkel magneetjes geplaatst die straks de hut moeten vasthouden.
Dochter lief is ondertussen hopelijk enkel stikkers aan het printen en uitsnijden alsook enkel vlaggen zodat die straks eveneens kunnen geplaatst worden. Maar er is nog meer dat moet gebeuren , dus tot later met meer nieuws.
Marc