Haha... er is geen betere raad, dan voorraad...
Ja, hoop in 'storage' wat betreft. En dan nog de improvisatiefactor.
Maar dikker rondstaf is ook mogelijk. Ik heb nog een aantal stukken met 10 mm
Dat moet grip geven. Excentisch zou kunnen, dan moet ik even een boormalletje voorboren.
Anders gaat de boor van het rechte pad af... hapje invrezen... wil ook. Boormal het beste.
Lange hevels doen het beter dan korte in het parallel effect van drie hevels met 1x offset..
Een lange hevel laat zich minder uit het gareel drukken door schroefdruk. Vooral is dat aan de orde bij de zij-roeren.
Uitslag wordt beperkt door de schuimrompdikte. Dus zij-roer-hevels op zekere hoogte afstemmen.
En ter plekke sleuven aanbrengen in het schuim.
Heel anders... gewoon ieder roer eigen servo. 3x doorvoer door het aanstaande waterscherm.
Alle servo's de puls gekoppeld, en zou ook bij de voedingen kunnen.
Ga je trimmen, trim je ze alle drie... dat wel, maar er is voldoende stelmogelijkheid.
De aansturing via bowden, dat kan probleemloos via lichte bochten. Moet wel gefixeerd zijn op een aantal
steunpunten, maar het kan net zo goed.
Mooiste uitdaging is 1x stang. Anders 3 op een rij!
Gr Bas
Ja, hoop in 'storage' wat betreft. En dan nog de improvisatiefactor.
Maar dikker rondstaf is ook mogelijk. Ik heb nog een aantal stukken met 10 mm
Dat moet grip geven. Excentisch zou kunnen, dan moet ik even een boormalletje voorboren.
Anders gaat de boor van het rechte pad af... hapje invrezen... wil ook. Boormal het beste.
Lange hevels doen het beter dan korte in het parallel effect van drie hevels met 1x offset..
Een lange hevel laat zich minder uit het gareel drukken door schroefdruk. Vooral is dat aan de orde bij de zij-roeren.
Uitslag wordt beperkt door de schuimrompdikte. Dus zij-roer-hevels op zekere hoogte afstemmen.
En ter plekke sleuven aanbrengen in het schuim.
Heel anders... gewoon ieder roer eigen servo. 3x doorvoer door het aanstaande waterscherm.
Alle servo's de puls gekoppeld, en zou ook bij de voedingen kunnen.
Ga je trimmen, trim je ze alle drie... dat wel, maar er is voldoende stelmogelijkheid.
De aansturing via bowden, dat kan probleemloos via lichte bochten. Moet wel gefixeerd zijn op een aantal
steunpunten, maar het kan net zo goed.
Mooiste uitdaging is 1x stang. Anders 3 op een rij!
Gr Bas