Wel... dankzij
@k-k twee prachtige regelaars mogen ontvangen. Mooi compact en ze regelen zeer mooi.
Wist de prop op zo een 75 toeren te zetten (x 3.33 de gearboxreductie)...
dan doet zo een prop natuurlijk geen zier
Eerst dacht ik... kanonne... da's bruusk op de knuppel... maar goed... puls timing goed zetten,
(dat gaat via de Jeti ontvanger via de Jeti-box en telemetrie) En het gaat niet pardoes in de zender...
Verder de curves bijstellen in de zender. Alleen is dat wat grover in beeld dan je in de moderne zenders ziet...
Maar het gaat. Dusssss....
Jeti DS, Jumper of FrSky nu gewoon ziet aan mogelijkheden. Open TX... (lijkt me wel wat overigens... zeker wat de mogelijk heden biedt voor bootjes)
Twee ontvangers op een zender aansturen met een Jeti-hack-module... nee dat lukt niet met deze zender opzet...
ik dacht niet dat ik 2 ontvangers kon binden wel als slave... (weer even op te frissen)...
zover ben ik nog niet... wellicht lukt dat wel voor het bijbootje?
Drie prima ende patente accu- pakketjes kunnen maken.
Met groen sticker materiaal als gedeeltelijk bindmiddel...
Oracal folie, zelfklevend, houden de plastic pool-afschermdeksels in het gareel,
voordat de krimphoes er om geschoven wordt...
Dat is niet super strak.... maar ik was gister ook niet in snijplotter-modus-perfecta...
keek ook half TV naar die USA thriller...
Als het maar even op z'n plek zit... krimpfolie er om.... Daarop aan de lader gehangen...
Eventjes 14,26V en zakt snel in tot 13,5 zoiets?
En dan duurt het even voordat de 3.000 mAh er voor 80% door zijn gesapt... Maar prachtig power! 3x Hoera!
Nog net voldoende XT60 stekker op voorraad. Moet nu echt weer bijbestellen...
En gollymozes aan de kapstok! ... wat zijn die prijzen inmiddels opgekrikt geraakt...
Verdienmodellen...
De motor-regelaarstekkers zijn voor de tigste maal omgesoldeerd. Deed ze geheel geen goed,
floepten ongezien iets vol met soldeer.
Pollens! Want dan wil het niet meer lekker aansluiten. Geen land meer mee te bezeilen.
Naar Der Fliegerfarm kan ik niet... Duitsland kleurt als het nationale voedbalelftal...
Dus daar kan ik niet naar toe...
Zag dat er in Hollanscheveld (met SCH) een RC-Auto zaakje zit... daar maar even naar toe tuffen op de zaterdag. Mooi klassiek ritje maken.
HobbyKing heeft geen XT60 op voorraad... scheelt ook amper met Conrad in prijs... Die zaak is ook afstevende zo lijkt? Ohwee...
Accuutjes en een van de twee toffe regelaartjes... Banggood! En bij deze een aanrader!
Midden motor even op een vliegregelaartje testen... heb nog een oude van ook zoiets van 20A...
en deze komt dan op een schuifpot te staan... Vraagt wel stuurmansknudde en concentratiereflexen!
Je ziet het rode draadje opzij geklapt... Oewant... als een regelneef BECt... mot de ander z'n BEC houden...
Maar goed... er is enige voortgang in deze barre en boze tijden...
Voor wat het waard is!
Groet Bas