Is voor respectievelijk 0% (zonder shim), 5% (1 shim) en 10% (2 shims) voor zover ik weet.ij de laatste Rossi die ik nieuw kocht, zat er standaard eentje tussen en kreeg ik er eentje los erbij.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Is voor respectievelijk 0% (zonder shim), 5% (1 shim) en 10% (2 shims) voor zover ik weet.ij de laatste Rossi die ik nieuw kocht, zat er standaard eentje tussen en kreeg ik er eentje los erbij.
Is over nagedacht, he? (denk eerder dat dat toevallig zo uitkwam....Als je weet hoe het moet gaat het de 2e keer sneller.![]()
Gewoon koelkop los, tankdrager los, en past er net door
Ja... op die manier konden ze makkelijk één machine continue cylinderkoppen laten maken, en met een apart bankje de diverse inserts voor verschillende motoren maken.Aparte kop trouwens op deze motor, met apart 'binnen dopje'
Ik kan me vergissen, maar aan de bladhouders te zien een Heim driebladskop.Oh, kwam deze kop pas tegen, iemand een idee wat dit is?
Je bedoelt 9202?Op beide Kobolts zitten 9292's,
Ik heb helaas al jaren geen non-E-stab Multiblade lesheli meer, wegens een eigenlijk volledig gebrek aan klandizie ervoor.En als het er op zit, kan ik natuurlijk altijd een keertje bij je komen lessen![]()
Ik heb helaas al jaren geen non-E-stab Multiblade lesheli meer, wegens een eigenlijk volledig gebrek aan klandizie ervoor.
Dat wel, maar dan kan ik er alleen maar naast staan en heel hard roepen "néééé niet DIE kant op sturen", maar niet ingrijpen.Nee, maar dan heb ik er wel 1 he...
Dat wel, maar dan kan ik er alleen maar naast staan en heel hard roepen "néééé niet DIE kant op sturen", maar niet ingrijpen.![]()
![]()
![]()
Ja, maar geen idéé hoe je die aan elkaar koppelt.... Daarnaast ben ik qua heli en pultvlieger en heb ik voor de Taranis geen pult.Maar jij hebt toch ook een FrSky zender tegenwoordig!