D
Didier
Guest
Ik heb de rolroeren ook omlaag, dat remt enorm!Hij reageert wat minder goed dus dat wordt gecompenseerd door meer uitslag.
Ik heb nog geen kanalen over voor remkleppenWas al lastig met de retracts.... komt als er een sterkere motor in zit
Ken je het veld in emmeloord? Daar is het landen ook geluktDaar kon ik niet teveel afremmen want het was enorm turbulent dus moest je wel iets snelheid houden. Dus gas erop tot 20 meter voor de rand van het veld en dan gas dicht en flaps doen. Dat is net een anker uit gooien! Hij komt dan stapvoets binnen maar dan nog zweeft hij een heel eind verder...
Rolroeren omlaag tijdens de landing is echt een "No-go"!
Tip-stal gevaarlijk, aangezien je de invalshoek van de vleugel tippen vergroot.
De rolroeren moeten omhoog! Tip-stal gevoeligheid wordt veel minder, (minder invalshoek van de tippen) dus beter en de rolroeren fungeren dan als spoilers. Het zogenaamde "CROW".