Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik was erg tevreden over de service van een bepaalde firma, en wilde dat aan de grote klok hangen. Ik schreef: "Er wordt op dit Forum heel wat op firma's ge......."
[/I] Waarom is mijn mening dat het NIET kwetsend is dan minder doorslaggevend dan die van iemand die zegt dat hij het -om wat voor reden dan ook- WEL kwetsend vindt?
Het Modelbouwforum modereerde mijn tekst toen ik het betreffende woord gebruikte. Mij dunkt dat het Non-Modelbouw-Café de specifieke plek is om deze discussie te voeren.is een modelbouwforum nou de plek om dit soort discussies te voeren????!
Als taal je niet zo na aan 't hart ligt misschien niet nee.maar daar ga je toch niet een hele topic over maken??!!
Hmmm ik snap u´m wel een beetje ,Tja het is een serieuse discussie, en hij staat op de goede plek, dus ik zie nog geen oorzaken hem dicht te doen....
Er zijn wel degelijk maatstaven (lees zelf die FAQ maar eens), maar er staat natuurlijk niet welk woord er wel, en welk woord er niet in mag. Er staat dat onwelvoeglijke taal er niet in mag (of iets van die strekking) maar wie bepaalt wat onwelvoeglijke taal is?vind het misschien een klein beetje vreemd dat hier dan gewoon weg geen maatstaven voor zijn![]()
zijn ook genoeg forums met een swear (scheld) filter
Point taken en om 100% eerlijk te zijn heb ik inderdaad de FAQ nog niet gelezen (zal het maar meteen doen)Er zijn wel degelijk maatstaven (lees zelf die FAQ maar eens), maar er staat natuurlijk niet welk woord er wel, en welk woord er niet in mag. Er staat dat onwelvoeglijke taal er niet in mag (of iets van die strekking) maar wie bepaalt wat onwelvoeglijke taal is?
Als een woord voor jou heel gewoon is, dan vind je het merkwaardig als dat gemodereerd wordt. En als je een woord juist kwalijk vindt dan vind je het gek als het mag blijven staan. Dat wordt aan de moderatoren overgelaten, en dat lijkt me op zich heel terecht.
En dit forum filtert wel degelijk ook automaties hoor... probeer maar eens een post te maken met woorden waarvan je zeker weet dat ze niet kunnen. Waarom denk je dat ik in dat bewuste woord de A de hele tijd als @ schrijf? Omdat het woord anders onleesbaar gemaakt wordt, en dat maakt de discussie zo lastig...
Dus je vind dit een triest forum ? sorry kon het niet laten :wink:Met een beetje algemene beschaving en kennis van normen en waarden is dat helemaal niet nodig.
Heel triest dat dat op bepaalde forums nodig is. . . . . .
ik denk probeer het maar niet (swear filter)