Weer een nieuwe tussenstand.
Het lijkt in eerste instantie of er weinig gebeurd is. Niets is minder waar echter. Jammer dat je de arbeid die dingen af en toe kost zo slecht kan laten zien.
Het dek is af op de laatste laklaag na. Het is nu ook voorzien van een mooie stootrand van eiken en de romp is gladgeschuurd, geplamuurd, geschuurd, enz.,enz.
Buiten dat is de elektrische installatie gereed. Als accupakket dient een 3500 mAh NiMH pakket, lijkt me veel meer dan voldoende voor een middagje varen.
De schakelaars zijn weggewerkt in een van de banken waarin nu ook een luik is gemaakt om er makkelijk bij te kunnen. De laadbus (contra-tulp stekker) moet er nog maar had ik niet liggen op het moment. De accu ligt onder andere bank.
Buiten het houtsnijwerk dat ik al eerder had laten zien zijn er nog verdere houtsnijdetails gemaakt en in de lak gezet. Die zitten nog niet vast op de romp maar heb ik er opgelegd om het geheel te laten zien.
Ik ben nog op zoek naar een bemanningslid, schaal 1:6! Heeft iemand toevallig nog een Actionman liggen waar hij of zij vanaf moet? Die zijn namelijk precies de goede maat en zijn voorzien van scharnierende gewrichten. Laat het maar weten.
Hieronder de ploatsjies. Die zeggen toch meer dan woorden alleen.
Details van het houtsnijwerk, alles in degelijk eiken uitgevoerd!
De schakelaars, links is aan en uit voor het model, rechts wordt later uitgelegd, geduld hierin is een schone zaak.

In het midden komt de laadstekker.