Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Tja, met een beetje oefening moet je de aandacht van de dames ermee kunnen trekken inderdaad Boris.
Moet ik er wel een echte kraan op zetten. Nu is het alles of niks en regelt toch wat lastiger. Mooi klusje voor de toekomst.
Nou nee Boris, dat nou weer niet.
Moet er trouwens eerst weer eens wat gebouwd gaan worden in Nederland.
Dat is al lastig genoeg vandaag de dag.
Ik werk zelf in de wegenbouw, daar valt het ten opzichte van de woningbouw en utiliteitsbouw reuze mee maar ook wij moeten het dit jaar met een 7% krimpende markt en een moordende concurrentie zien te stellen.
Maar je woont wel mooi in Hilligom.
Ik ben wat keren met de brommer uit de Thorbeckelaan over de Hillegommerdijk naar Amstelveen voor school gereden.
Of op mooie zomerdagen met wat vrienden naar de Zilk om te zweefvliegen.
Dat hebben ze zelfs nog op de plaatsnaamborden geplakt meen ik.
Vroegah was het idd niet al te best in Hillegom. Tegenwoordig valt het ( volgens mij ) wel mee. Of ik wordt te oud, dat kan ook natuurlijk.
Hillegom an sich is niks mis mee, ik woon overal vlakbij maar als ik heel eerlijk ben wordt ik gelukkiger van een omgeving zoals bijvoorbeeld de Veluwe oid. De Randstad is me eigenlijk net iets te druk. Maar klagen doe ik niet hoor.