Verkooptopics veranderd: poll

Verkooptopics, mogelijkheden:

• Total voters
    156
  • Poll closed .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Alwin,

vriend,

wat heb je dat netjes verteld.
Ik kan me er enkel maar bij aansluiten.

Zijn we dan samen negatieveling?

:D

Overigens zijn er nu naar mijn idee maar 40 stemmers die dwars liggen ten opzichte van de rest.
Zijn dat dan per ongeluk ook meteen alle kikkers en uppers?
De rest van de stemmers is het eens met een verandering en denken na over verbeteren.

Zoals ik al eerder schreef hoort optie "terug naar vroeger" er helemaal niet bij.
De verandering is er niet voor niets doorgevoerd.
Het lijkt me dan zinloos om nu toch weer terug te schakelen.

misschien heeft het te maken met dat bepaalde personen hier meer zitten om te verkopen dan om actief deel te nemen aan het forum. En zich nu benadeeld voelen. Daardoor in ene veel actiever hier op reageren.

Ik doe maar een gok.

echter denk ik dat alleen leden die klagen dit draadje zullen vinden.
En het dus een vertekend beeld geeft omdat alleen de klagers aan bod komen.

hele verkoop subforum sluiten en doorverwijzen naar marktplaats.:yes::yes::yes:

hier van een hoop gezeur af. en scheelt een hoop tijd. Kunnen we ons weer bezig houden met waar het forum echt om draait in plaats van al die handel.

Ik denk dat er op het moment belangrijkere zaken zijn dan het verkoop subforum. (denk aan database erros).

Het is wel lekker rustig nu in de nieuwe berichten in plaats van 50x te lezen. UP, KICK, schopje, TRAP, BUMP, nog een keer,,,, 48 uur verstreken daar gaan we weer.... allemaal naar mijn inziens totaal zinlose reacties. waarom denk je dat marktplaats kicken alleen toelaat tegen betaling? men wordt verplicht om mee te doen anders ben je met 1 dag al onderaan...

Als je niet snel genoeg van je spullen afkomt is er wat mis met je advertentie... Niet met het forum... het lijkt nu wel of de schuld van dat men dingen moeilijk verkoopt bij het forum neer legt...

de te koop berichten spammen ook de optie nieuwe berichten vol..

en ik negatief?? volgens mij is deze hele discussie al 100x herkauwd... en wordt hier moord en brand geschreeuwd door een kleine groep leden terwijl er wel belangrijkere dingen zijn dan het "te koop" gedeelte...

Moord en Brand door een kleine groep leden !!!! alleen maar een kleine groep klagers !!! etc.etc !!! get a life, leer eerst eens zelf om op een fatsoenlijke manier te communiceren en niet iedereen die het met je mening niet eens is af te zeiken, we zitten hier tenslotte nog altijd op een openbaar forum.

misschien moet je mijn reacties eens niet uit verband trekken.
de meeste reacties die ik plaats zijn gebaseerd op de post daar vlak boven...

Mensen, mensen, ik sta zeer open voor alle tips en reactie's die hier worden gegeven. Ik kan ook melden dat ik bezig ben om een stukje software te laten schrijven die wat extra mogelijkheden gaat bieden om tegemoet te komen aan wat wensen voor de te koop forums, de bouwverslagen, en mensen die lijstjes bijhouden en zodoende de openingspostings van een topic moeten kunnen bijwerken. Heb nog even geduld, ik luister wel degelijk naar de mening van jullie.

Ook de database-errors hebben mijn aandacht, al is het alleen al omdat ik van elke melding een automatische mail krijg ;-) Je wilt niet weten hoe snel mijn schijf volloopt met meldingen als er ineens weer een database error opduikt..

Robert

Ik heb ook op 1 gestemd, daar het wel een goed beeld gaf wat betreft de verkoop van de artikelen en als er iets niet klopte met de spullen dan kwam er dat ook uit, en je kwam ook wel eens iets interessants tegen (links ( is geen Engels:p) en meer van dat spul) of is het wel Engels zoeken we op.
Maar nu is het maar een saai en verlept deel van het forum.
En nu niet met zijn alle over me heen vallen, het is een mening van mij en die hoeft niet door andere onderbouwd worden.

Ge Groet

....Maar nu is het maar een saai en verlept deel van het forum.
En nu niet met zijn alle over me heen vallen, het is een mening van mij en die hoeft niet door andere onderbouwd worden.

Ge Groet

Dat het jouw mening is: prima, maar... kom je op het verkoopdeel voor de sensatie? "een saai en verlept deel van het forum" lees ik hier.
Als jij er plezier in hebt om te lezen hoe mensen elkaar beschuldigen van oplichterij en wat dies meer zij, tja dan is er wel een boel plezier weg.
Persoonlijk kijk ik in het verkoopdeel om te kijken of er iets is wat ik zou kunnen gebruiken. Daar heb ik, na een beetje research, anderen niet voor nodig.

Sorry Roel.

Ik persoonlijk kwam niet op het verkoop gedeelte voor de sensatie, maar voor de verkoop zelf, reacties van mede forum leden kon ik dus goed waarderen.

Research naar de aangeboden artikelen deed ik ook en dit ook door regelmatig klikken op de sponsor links ( O zo gemakkelijk) , kijken of bv. de prijs wel klopt, maar door je opmerking ben ik eens gaan nadenken hierover en verhip sinds deze verandering heb ik geen bieding of contact gemaakt met een verkoper sterker nog, sindsdien nog niet 1 keer op een sponsor link geklikt ( wat dus duidelijk een groot inkomen voor dit forum is ).

vrienden-gezocht-voor-het-forum

Ik wil wel effe duidelijk maken dat ik dit dus NIET bewust heb gedaan, de verkoopafdeling is inderdaad nu zoals vliegman zegt "saai en verlept".

Jos

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat het jouw mening is: prima, maar... kom je op het verkoopdeel voor de sensatie? "een saai en verlept deel van het forum" lees ik hier.
Als jij er plezier in hebt om te lezen hoe mensen elkaar beschuldigen van oplichterij en wat dies meer zij, tja dan is er wel een boel plezier weg.
Persoonlijk kijk ik in het verkoopdeel om te kijken of er iets is wat ik zou kunnen gebruiken. Daar heb ik, na een beetje research, anderen niet voor nodig.

En sensatie zijn jouw woorden en wat ik lees van jouw ben jij de man die hier schrijft om de sensatie op te drijven in dit draadje , en mensen te beschuldigen kijk eens naar je eigen tekst.

wordt vervolg binnenkort in dit theater....

owja bier en snacks zijn op....

Jezus, heb je niets anders te vertellen, dit is dus het soort topic vervuiling waar de mod's een gruwelijke hekel aan hebben, het heeft dus geen toegevoegde waarde.

nou volgens mij krijgen de mods net zo'n grote punt muts *lege zak popcorn* op hun hoofd als menig ander lid hier... Dit onderwerp is al dusdanig herkauwd dat ik me afvraag wat er nog te kauwen over is gebleven...

er wordt aan gewerkt in de achtergrond geef robert even de tijd.. De database problemen hebben hoogst waarschijnlijk meer prioriteit dan het verkoop gedeelte...

Belangrijker is dat het forum goed bereikbaar is lijkt me.. als het forum niet bereikbaar is heb je ook niks aan je verkoop subforums.

Dat zie je toch echt verkeerd............... als we maar kunnen "uppen".
Rest maak niet uit.

(Was ironisch grapje).

Tja, dan moeten ze daar toch even de tijd voor nemen.... (wel irl namelijk???).
Ik heb al eerder gezegd dat ik geen statiestieken bijhoud, maar ik zie wel dat volgens mij het aantal aanbiedingen (nu opgeschoond tot 23-11 '11) steeds redelijk constant blijft. Auto's de grootste met 27 bladzijden, was altijd al dacht ik.
Het belangrijkste is denk ik het oprekken van de "wijzigings" mogelijkheid tot aan de "levensduur" van advertenties. Ontlast de moderatoren nog meer!!!

Groet,

Ad

Lees het bericht van Robert, wordt aan gewerkt.

Sorry Roel.

Ik persoonlijk kwam niet op het verkoop gedeelte voor de sensatie, maar voor de verkoop zelf, reacties van mede forum leden kon ik dus goed waarderen.

Research naar de aangeboden artikelen deed ik ook en dit ook door regelmatig klikken op de sponsor links ( O zo gemakkelijk) , kijken of bv. de prijs wel klopt, maar door je opmerking ben ik eens gaan nadenken hierover en verhip sinds deze verandering heb ik geen bieding of contact gemaakt met een verkoper sterker nog, sindsdien nog niet 1 keer op een sponsor link geklikt ( wat dus duidelijk een groot inkomen voor dit forum is ).

vrienden-gezocht-voor-het-forum

Ik wil wel effe duidelijk maken dat ik dit dus NIET bewust heb gedaan, de verkoopafdeling is inderdaad nu zoals vliegman zegt "saai en verlept".

Jos

En als je eens weet hoe vaak er sensatie werd gezocht daar. Sommige deden het er zelfs om. Even een postje om iemand uit de tent te lokken. Regelmatig kwamen de smilies van popcorn en bier of soortgelijke teksten als er weer eens een ruzie was uitgebroken. Kotsmisselijk werd ik er persoonlijk van. Alsof je op het forum bent om het elkaar maar zo lastig mogelijk te maken.

wordt vervolg binnenkort in dit theater....

owja bier en snacks zijn op....

En dit is dus precies wat ik bedoel. Misselijk tot op het bot, bah.

Laatst bewerkt door een moderator:
Popcorn opmerkingen mogen van mij ook achterwege blijven, ik zie dat (te) vaak, ook in andere discussies. Het is niet verplicht om een draadje te openen.

Laatst bewerkt:
Aleen bijwerken door TS heb ik gevote.

Ik zie eigenlijk niet in waarom iedereen terug wil naar vroeger, in het meest actieve verkoop forum (Autos) sta je nu naar het lijkt zowieso 3 dagen bovenaan als je je advertentie plaatst.
Wat wel irritant is zijn mensen die echt 10 losse schroefjes verkopen en dan ook 10 topics maken bij wijze van spreken
Dat is imo altijd nog de dikste spam

Persoonlijk heb ik ook wel een een offtopic reactie geplaatst vroeger tja..
Ik weet eigenlijk niet waarom men zo graag wil reageren.

Dit kan veel nadelen hebben: vriendengroepjes die iedereen even laten posten hoe goed het verkochte artikel wel niet is (zo krijgen mensen al x UPs per dag de eerste tijd soms)
Elders is het goedkoper
Op jou auto zit integy en dat is rotzooi
En ga zo maar door.

Verder vidn ik eigenlijk alle vragen die wel ontopic zijn net zo goed via PB kunnen.
My 2 cents maar ik maak me verder niet druk want doe neit zoveel handel :p
Grts

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back