Verkooptopics veranderd: poll

Verkooptopics, mogelijkheden:

• Total voters
    156
  • Poll closed .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou ja jongens zeg.... Dit hier maar op slot zetten?

Zou ik (nog) niet doen, Robert. Dit soort tijdelijke erupties komen we wel weer te boven. Roel had deze poll voor 1 maand willen laten lopen, en laten we maar proberen dat te halen.
Tendens is nu al wel duidelijk, de "conservatieven" lijken aan de winnende hand. Nu maar hopen dat dat geen trend is.......

Groet,

Ad

Laatst bewerkt:
Ik stem "Alleen bijwerken door TS mogelijk"

Hoewel ik vroeger wel graag eens de discussies doorlas bij de verkooptopics (ramptoerist? :wink:),
is het nu een stuk rustiger geworden.
Ook nu voldoen niet alle advertenties/topics aan de vooropgestelde eisen qua 'prijs, staat, omschrijving, ....',
maar die dingen zullen zichzelf wel oplossen bij gebrek aan interesse.

Wat ik dan wel mis, is extra informatie, nuttige verkooptips uit reacties, of prijsaanpassingen die uit de discussies/reacties voortkomen, daarom ben ik wel voorstander van 'bijwerken door de TS mogelijk'

Ik heb nu concreet opdracht gegeven tot het schrijven van een modificatie door een programeur die stukjes software schrijft voor vBulletin forums zoals het onze. Ik hoop zo snel mogelijk resultaat te krijgen. Zodra dit klaar is, zal ik dit toepassen op de te koop forums, alsmede de bouwverslagen en wellicht nog wat subfora!

Robert

Anko, terechte vraag. In het gevraagd deel komen prijsdiscussies en andere ellende niet voor en is de noodzaak ook niet aanwezig.

Ik begrijp het verband niet.

in dat deel hoeven mods niet tot nauwelijks in te grijpen.... en dus mag het zo blijven.

hoofdreden dat het verkoopgedeelte aangepakt is, is dat het de mods veel te veel werk was en te veel tijd kostte om dat netjes te houden.

Precies. De voortdurende ellende in verkooptopics kostte erg veel tijd, waarschuwingen of bans ten spijt. In het gevraagd deel zie je dat soort dingen niet dus is de noodzaak om dat te veranderen ook niet aanwezig.

Dan kan ik dus beter een topic openen met : ''Gevraagt, Koper voor:......'''

die kan ik blijven uppen dan:D

tijd voor
bezem.JPG

in dat deel hoeven mods niet tot nauwelijks in te grijpen.... en dus mag het zo blijven.
Correct.

BadBert zei:
hoofdreden dat het verkoopgedeelte aangepakt is, is dat het de mods veel te veel werk was en te veel tijd kostte om dat netjes te houden.

Niét correct!
Hoofdreden is dat in het verkoopdeel teveel users te vaak zaten te klootviolen, de regels negeerden en er een potje van maakten.
Niet nogmaals de bal bij het moderatorteam leggen. Je bent hier te gast, dan dien je je aan de regels te houden. Doe je dat niet, volgen simpelweg maatregelen. Doet een deel van de users dat niet en genereert dat een werklast die onevenredig is ten opzichte van de rest van het forum, worden de touwtjes aangetrokken. En ja, da's misschien niet leuk voor de rest, maar zo gaat het in real life ook.

Volgens mij heeft een mod zelf gezegd dat het gedaan is omdat ze er anders teveel week mee hebben roel....

Maar ok ;)

omdat ze er anders teveel week mee hebben roel....

Hoe dom kun je zijn, kijk eens één stapje verder terug en beoordeel dan wie het veroorzaakt.

Hoorde vanmorgen dat het de schuld is van de politie dat de "simpele benzinedief" op een file was ingereden.

Hoe achterlijk wordt (is) Nederland?

Die politie is toch niet op een file gebotst, dat is toch zeker die bestuurder zelf geweest?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back