Verkooptopics veranderd: poll

Verkooptopics, mogelijkheden:

• Total voters
    156
  • Poll closed .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook wel interssant om te zien wat de poll doet... grotendeel van de stemmers wil weer terug naar hoe het 'vroeger' was :)

volgens mij willen 77 van de 159 stemmers dat. Dat is minder dan de helft, 48% om precies te zijn.....:cool: ik zie niet helemaal hoe dat het grootste deel is.

Formulering is niet helemaal oke... Maar het komt er wel op neer dat bijna de helft van de stemmers gaat voor "terug naar vroeger" en de rest van de stellingen daar niet eens bij in de buurt komt ;)

De eerstvolgende stelling zit op 18% van de stemmen tegenover 48% voor terug naar vroeger.

Het grootste deel van de stemmers is dus uit de 6 mogelijkheden voor "terug naar vroeger" ...

Formulering is niet helemaal oke...

Dat heet naar je toe praten.

Ik zeg vervolgens dat er 82 (en dat is meer dan 77) mensen zijn die het eens zijn met de verandering maar nog wat kleine veranderingen voorstellen.

Deel van bericht van 22 januari:

Bovendien lijkt het me handig om niet te kiezen voor: Terug naar "vroeger": reageren en uppen mogelijk, maar met een oplossing te komen voor het probleem waardoor er is gekozen het op de manier te doen die dat nu juist onmogelijk maakt.
Dit is tenslotte niet voor niets doorgevoerd.

Dat kan je ook naar je toe praten noemen ..... ;)

Die 82 andere stemmen zijn verdeelt over 5 andere mogelijkheden , waar "terug naar vroeger" in z'n uppie goed is voor 77 stemmen.

Er is gewoon voor niet 1 mogelijkheid zoveel gestemd als "terug naar vroeger" hoe je ook gaat gochelen met cijfers en manieren om het op te vatten ;)

Oke, topic heeft nu lang genoeg geduurd. Robert heeft aangegeven dat er veranderingen aan komen. Er is een programmeur ingehuurd die een stukje software gaat maken om wat meer flexibel te zijn. Helaas is forumsoftware niet altijd zo simpel te configurenen als mensen wel eens denken. "Dan doe je toch dit of dat" wordt er vaak geroepen maar als dat geen opties zijn houdt het snel op. Kost dan weer geld om dat te laten maken. Als iedereen vriend zou zijn dan heeft Robert meer budget om te customizen maar helaas moet hij ook kijken waar de inkomsten naar toe gaan denk ik zo.

Dit draadje dus dicht.

Hmmm, Arjan stuurt net een bericht over draadjes die worden gesloten maar ik was vergeten naar een topic te verwijzen die daar ook al over gaat. Zo krijgen we geen wildgroei. Deze poll was ooit ontstaan uit onderstaand draadje. Laten we daar verder "discusseren" Deze blijft op slot.

het-posten-tekoop-forums-gaat-niet

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back