Wel lastig dat de jury hier al meekijkt misschien even kijken wat de heren drinken , je weet maar nooit 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wel lastig dat de jury hier al meekijkt misschien even kijken wat de heren drinken , je weet maar nooit![]()
O super en een prima uitleg schaal is geen probleem heb F4C wedstrijden gedaan dus weet een beetje wat er nodig is.
Was even benieuwd naar het formaat met de gedachten wat een beetje te doen zou kunnen zijn.
Span van max 33cm is klein maar denk wel (hopelijk) goed vliegend te krijgen.
Als ik ervoor ga zal het dus F4F peanut moeten worden.
Snap nu ook dat bij peanut modellen op outerzone veelal 13 inch spanw staat, denk dat iedereen wel voor de max gaat.
Is nog wel erg klein want mijn Veron FW is alweer een stuk groter.
hahahaha staat genoteerdIk zou ook aanpappen met de organisator en wedstrijddirecteur. Ik drink graag belgische bieren![]()
Kijk dat klinkt hoopvol en een leuk hoogdekkertje is altijd leuk. Vraag me wel af hoever je moet gaan met schaal en wat juist daarin belangrijk is.En zie t als voordeel dat de jury meeleest. Kunnen we nog tips geven gaandeweg..
Super daar kan ik wel wat mee en leuk dat er ondanks de eenvoud van een model er toch wel leuke punten te behalen zijn.
En ja hulp met vliegen zal zeker handig zijn want dat is toch nog wel een stukje ervaring dat ik zal missen. (gaan we aan werken)
Met RC stelt eigenlijk niets voor, maar loslaten in vrijevlucht en dan een mooie vlucht neerzetten is het echte werk.
Dat is het mooie van de schaalwedstrijden met grote of kleine modellen, je helpt elkaar , tuurlijk wil je ook wel graag winnen maar niet ten kosten van alles.
Het is vooral genieten van elkaars modellen en het samen zijn en met elkaar vliegen.