Eens kijken of ik van de week wat kan verzamelen om een mengpoging te doen maar komt vast goed.
Vandaag regen dus maar een start maken met de ME109.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Eens kijken of ik van de week wat kan verzamelen om een mengpoging te doen maar komt vast goed.
Ja klopt maar het gat in de kopspant bij de Veron kitjes zijn te klein om het rubber gemakkelijk te vervangen en bedoelt om de propas lager deel in te plaatsen.In je foto's zie ik dat je een rond gat hebt voor je prop. Als je met afstellen aan de slag gaat, let dan op dat je de domping en zijtrek aan de kant van het model aanbrengt. Dan is het niet erg hoe je de prop plaatst.
Vaak wordt ervoor gekozen om een gat te maken waar de prop maar op één manier in past. Dan ben je zeker dat die elke vlucht hetzelfde in je model zit.
Ja dat bedoel ik een teflon lager en ring of iets dergelijks zal zeker wat winst brengen.
Glazen kogeltjes leuk wist ik niet dat dit ook goed kan werken, grappig.
Ja in het Peanut model ga ik daar zeker opletten dat het neusblok goed zit en alles goed recht staat en uitgelijnd is.
Bij de Veron modellen laat dat wat te wensen over, maar maakt niet uit komt goed vraagt dan wat meer aandacht.
Bernard bedankt voor het sturen van wat rubber en een winder, kan nu weer vooruit met de FW alleen hoe maak is van een rubber strip een rubber motor.
Want hoe ga ik de uiteinden nou verbinden en dat het ook blijft zitten.
Leuk model Jef dat ziet er uit als een flinke motor.