Is ook wel eens leuk voor de verandering met gesloten poortenNee, die heb ik er niet bij omdat de geschutpoorten gesloten blijven.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Is ook wel eens leuk voor de verandering met gesloten poortenNee, die heb ik er niet bij omdat de geschutpoorten gesloten blijven.
Waarschijnlijk heb je wel gelijk, maar het is de aard van het beestje zal ik maar zeggen, het hoort bij mijn manier van werken/bouwenJe gaat overigens wel ver in het weghalen van de laserverbranding. Het meeste verdwijnt wel na afschuining. Ik had niet het idee dat het nadelig zou zijn met het verlijmen.
De dek plankjes zijn van abachi, (0,7 x 4mm) net als tanganyka (ik weet niet of ik het goed schrijf) is dit hout bij uitstek geschikt om je dekken te beplanken, beide mooi van kleur en structuur. het hout is wel redelijk zacht, met als voordeel dat het goed te snijden en te schuren is.Heel strak weer die spiegel! En het dek vind ik ook heel mooi. Wat voor hout is dat? Bij mijn dekplankjes zit er eigenlijk helemaal geen structuur in, dat is gewoon bleek hout. Soort waaibomenhout, ik heb er geen verstand van...![]()
Klopt Peter, het blijft anders een doorn in mijn oog als ik het niet een beetje netjes afwerkVoordat het eigenlijk bijna niet zichtbaar is, vind ik het toch een deftig dekje Piet![]()