Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja, dat klopt een Tence (kon ff niet op het woord komen) en is inderdaad voor korte tijd om de tijd te overbruggen tot de behandeling op 2 febr.krijg je een Tence met van die elektrodenpleisters. Helpt wel als je het korte tijd gebruikt. Scheelt pijnstillers. Hopen dat de blokkade met de spuit ook werkt. Je zal meteen resultaat merken. Tenminste bij mij wel. Succes!
Dank je wel Koos, ik heb er wel vertrouwen in, de arts op de pijnpoli heeft alles uitvoerig met me besproken en heeft mij verzekerd dat mocht het eventueel toch niet helpen dat er nog wel andere mogelijkheden zijn. Maar we gaan er vanuit dat alles goed afloopt...Nou Piet, ook ik zal wat schietgebedjes doen, en dan maar hopen dat het inderdaad snel weer beter gaat...![]()
Dit is mijn eigen keus, de meeste handleidingen plaatsen de kiel na het beplanken omdat een passende opening vijlen/schuren in de beplanking om de kiel passend te maken makkelijker is dan alle latten passend maken aan kiel en stevens. Het voordeel vind ik dat de latten naadloos tegen de kiel en stevens kunnen worden gelegd/gelijmd, maar het vereist dus wel wat meer pas en meetwerk.Hey Pietsan,
Ik zie dat jij (al een tijdje geleden uiteraard) De kiel, voorsteven en roer hebt gemonteerd aan het model. Mij lijkt dit ook een stuk makkelijker om de latjes dan op te laten aansluiten, maar volgens de handleiding van mijn huidige en vorige model diende dit pas na het beplanken gedaan te worden.
Is dit vooraf monteren van de eerder genoemde onderdelen een keuze buiten de handleiding om of verschilt het voor- of achteraf monteren per model?
De insteker mag gewoon zichtbaar blijven, dat is geen enkel probleem. Daar de latten zijn vast gepind en geklemd waardoor eventuele lijm niet direct kan worden verwijderd, schuur ik dit altijd weg nadat de klemmen zijn verwijder. Het eigenlijke schuurwerk komt pas nadat de romp helemaal beplankt is.Ja het beetje schuren dat je op de tweede foto lijkt te hebben gedaan ziet er mooi als een geheel uit. Praktisch niet meer te zien dat je een insteken hebt gedaan in mijn ogen.![]()