Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Oh-My-God!!!!!
Wéér een product wat uitsluitend met eigen merk communiceert, dus vanaf nu is iedereen met een Mikado FBL systeem verplicht OOK een zender bij Mikado te kopen....
Gewoon een doorontwikkeling van het idee achter bijvoorbeeld ook de Blade BNF modellen....
Het is wat mij betreft ook geen discussie wat de meest fijne FBL controller is. Meer dat ik niet zie waarom je voor een keertje instellen je gelijk een Mikado zender moet hebben.
Volgens mij trek je nu de conclusie dat de Vbar alleen werkt met een Mikado zender. En dat is niet het geval. Je mag de zender gebruiken maar het hoeft niet. Beetje wat gevaho al zegt.
Overigens begrijp ik nu nog steeds niet wat het filmpje met het licht uit en de watermeter aflezen, hier mee te maken had....
Nee hier woont me maat.......maar dat andere stuk braakliggend en ruwterrein aan de overkant welke deels met muur is voorzien.....rond de 5000m2 is van mij..(op 2.59-3,12min goed te zien) loopt ook al een koe op hahaha maar die is niet van mijDit is nog niet jouw bouwwerk Jeroen??
en Jeroen, wat kost da het land, ha ha ha (of niet ha ha)!
Ik zal mijn quad meenemen naar Suriname zodra ik weer ga en ook een filmpje schieten..
Hoe ben je in Venezuela terecht gekomen?