Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Jij had toch al een 250 gehad?? en nu toch maar weer 1 aangeschaft??Uwe heeft een nieuwe T Rex 250 pro DFC KX019013A gekocht
en gaat hem met een AR7200BX bouwen,
en dan voor de wintermaanden even om binnen en buiten wat te vliegen.
Met de groten heli's moet ik toch altijd met het auto gaan,
nu kan ik zo maar naar mijn vliegplek P1 in Leidschendam fietsen / lopen.
Groet
Uwe
Ar7200bx werkt perfect op m'n 500 Uwe... Mooi model de 250 [emoji106]
de AR7200BX komt ook van mijn 500er,
en de 250er T Rex heb ik al gehad als flybar-heli,
die zijn ondertussen verkocht,
nu maar de nieuwe versie gekocht voor te testen,
trouwens, moet ik in de AR7200BX nergens de maat van de heli instellen,
zo als 250er, 500er, 700er, ik vind daar niks over in de handleiding ..??
Groet
Uwe
nee klopt.. appart je gain instellen .. 50% is maatje 450 dus denk dat je iets naar beneden moet .. zou wel met 50% starten en eerst beastx goed inregelen voor je met je cyclic, feedforward en tail dynamic aan de slag gaat
windows machines ... why !!!
Ik moest mijn MSH Brain software draaien op de windows laptop van mijn vriendin omdat het niet draait op m'n mac. Nou prima, altijd gedaan. heeft ze afgelopen week dat ding ge-update...
dus mooi niet werken niet he.
brain software was niet meer aan de praat te krijgen.
Fijn als je re-maiden gepland staat vanmiddag.
Afijn, snel een virtuele machine gedownload voor m'n mac en daar windows op geknald... gelukkig... Brain werkte weer.
Leuk hoor windows updates... jammer dat software pakketten daardoor problemen krijgen..
Lipo's lijden er niet extreem onder.. 4 minuten vliegen resulteert tot 4,7v per cel. Prima dus.
Oftewel, een geslaagde dag![]()
![]()
Dat is inderdaad een perfecte heli: hij LAADT je LiPo tijdens het vliegen...:schrik:
je moet het alleen nog wat afstellen, anders overlaad je de accu's en dan ploft de boel...
Groet, Bert