Verzameltopic Walkera CP helicopters

Nee dat bedoel ik niet. Ik probeer alleen een heli zó af te stellen dat hij zo stil mogelijk op een plek blijft met neutrale trims.
zodat ik niet constant aan een knuppel moet hangen zeg maar.

Nee dat bedoel ik niet. Ik probeer alleen een heli zó af te stellen dat hij zo stil mogelijk op een plek blijft met neutrale trims.
zodat ik niet constant aan een knuppel moet hangen zeg maar.

Staat de swashplate recht Tom?
Maar stick input zal toch nodig blijven.
yellowflashcolorzpdt18.gif

De heli kan wel redelijk stil hangen zodat ze hands off te hoveren is.

Grtz Marco.

Staat de swashplate recht Tom?
Maar stick input zal toch nodig blijven.
yellowflashcolorzpdt18.gif

De heli kan wel redelijk stil hangen zodat ze hands off te hoveren is.

Grtz Marco.

Je zult altijd constant moeten corrigeren..

Allemaal bekend heren, hij doet nu wat ik wil, maar moet met opstijgen rekening houden met een correctie, net zoals bij mijn mCPX.
Voor alle duidelijkheid, ik verwacht zeker geen heli die keurig zonder input op de plaats blijft, maar wel 1 die zonder input zo goed mogelijk op zijn plaats blijft!

Zoals ik de Super kreeg ging hij keurig omhoog, om vervolgens alleen maar vooruit en naar rechts te willen. Dan moet je constant aan de knuppels hangen. Daar ben ik te lui voor, dus afstellen!

Lijkt op mijn probleem :-) ik denk dat door de goedkopere prijs die boardjes niet zo heel goed gemaakt worden ha ha. Bij mij zie ik hem dus echt heel langzaam de swashplate achteruit trekken, als ik geen input naar voren geef gaat hij steeds sneller achteruit. Als ik op stijg is het even prima maar dan doet hij dat dus weer. Maar ja ik vind het niet super storend aangezien je wilt vliegen niet hoveren ha ha. Ik ga denk ik een los bordje bestellen en die in de mini zetten met de brushless motor, us kijken of die dan ook achteruit gaat vliegen.

Heren, vraagje,

Ik ben op zoek naar een nieuwe landing-skid voor mijn 4G6s.
De meeste shops die ik vind hebben niet degene die er bij mij opzit in hun assortiment.
Ik heb degene met de ronde pootjes, volgens mij is dit de "new version"
Er zijn wel een paar shops maar die zitten allen in azië, en om nou één landingskid daarvandaan te halen is wel een beetje erg duur.

Wie weet er een adres in nederland/europa die deze hebben.

Ik heb ook het idee dat die van de V120D02 hetzelfde is, kan ik dan ook deze nemen? Past deze?

Natuurlijk kan ik ook die met rechte pootjes eronder zetten maar die vind ik minder mooi.;)

Gr. Eric.

@Daviddutch,

Bedankt; zo snel al een antwoord, ik heb blijkbaar niet goed genoeg gezocht.
Hoewel, rcHolland kende ik nog niet.

Zie dat ze heel veel Walkera-onderdelen hebben, ga er dus maar eens een bestelling plaatsen.

M.Vr.Gr. Eric.

Zoooo was het lekker vliegweer of niet ha ha. Vandaag me helemaal uitgeleefd met de Master CP zeg, 16 lipo's ( 1 keer alles herladen). En de maingear vervangen en wat tape op de canopy lol want ik landde hem 1 keer iets te diep en hard in de modder ha ha. Maar nondejuuu, ben ik de hele dag thuis en wat denk je....de postbode loopt weer eens niet om het huis heen grrrrrrr want de V450DS03 is geland....best snel jongens nog geen 3 weken. Maandag dan maar effe ophalen in Nijmegen en niks op het kaartje over kosten....nice :-)

de postbode loopt weer eens niet om het huis heen grrrrrrr want de V450DS03 is geland....best snel jongens nog geen 3 weken. Maandag dan maar effe ophalen in Nijmegen en niks op het kaartje over kosten....nice :-)

Haha. Heb je geen voordeur Jeroen???
yellowflashcolorzpdt04.gif

Dat worden een paar slapeloze nachten, totdat je de V450D03 op kan halen.
Die V450D03 zal je zekers gaan bevallen. Met de V450D01 heb ik ook veel schik mee gehad.
Nu staat ze te wachten op een RX2703H-D.
yellowflashcolorzpdt50.gif

Vanmiddag ook nog ff de micro's uitgelaten.
De Super CP met BL gaat superrrr. (of had ik dat al gezegd?
yellowflashcolorzpdt34.gif
)
yellowflashcolorzpdt06.gif

Grtz Marco.

@Rimo,

Wat ben je stil op het forum, Je zal wel druk zijn met het simmen.
Boek je een beetje vooruitgang?

Ik kwam laatst nog het trainingskruisje van mijn 4G6s tegen, Mijn eerste vliegstapjes heb ik hiermee gemaakt.
Past volgens mij prima op jou heli; als je wilt kan ik deze wel naar je opsturen, past makkelijk in een envelop.

Gr. Eric.

Hoi Redman.
Geniet van deze mooie zondag kerel.
Het gaat een prachte vliegdag worden met uitstekende vliegcondities.
Wij gaan voor de verandering vanmiddag maar eens op Zuidbroek vliegen om daar flink los te gaan met de vliegtuigen.
Voor de afwisseling van het heli vliegen ook zeer prettig en lekker.
Want elke dag patat eten is ook zo saai.
De vliegtuigen zijn daarom een welkome aanvulling in de hobby.
Genietse Redman.
Vr Gr D

@rimo,

Wat ben je stil op het forum, Je zal wel druk zijn met het simmen.
Boek je een beetje vooruitgang?

Ik kwam laatst nog het trainingskruisje van mijn 4G6s tegen, Mijn eerste vliegstapjes heb ik hiermee gemaakt.
Past volgens mij prima op jou heli; als je wilt kan ik deze wel naar je opsturen, past makkelijk in een envelop.

Gr. Eric.

Hoi eric,

Ik ben inderdaad met simmen bezig en verder ook mijn andere dagelijkse bezigheden en heb ook nog niet zoveel te vertellen eigenlijk ;)
Het vliegen cq vliegen is erg lastig moet ik zeggen.Ben nu als eerste met de sim hoveren aan het leren.Soms gaat het aardig maar meestal niet hahaha
Beetje bij beetje komt er wat vooruitgang, het heeft even tijd nodig.
Ik heb opzicht wel interesse in het trainingskruis al heb ik me voorgenomen voorlopig even geen geld uit te geven.
Maar ik stuur je later vandaag even een pb :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Geachte heren, na twee dagen mij een paar dikke oren zoeken op het net, en niet gevonden te hebben, vraag ik of iemand mij misschien nog kan helpen aan het UpDate-programma DevoDfuSe_v1.4_Setup of ouder.
Misschien dat dat wel wil werken op mijn PC met Win 7 Prof 64 bits.

De versie 1.5 opstarten als admin, al dan niet in combinatie met emuleren naar XP of Vista, werken niet.
Op het net velen met hetzelfde probleem.

:worship:

Zeker lekker gefladderd heren? :mrgreen:

Ik heb m'n PC gechecked maar helaas. Heb hem niet. Misschien kunnen anderen even in hun download map kijken.

Weet niet hoe het jullie vergaan is, maar ik heb een TOP vliegweekend gehad met de vliegmaatjes samen.Vette opkomst en super gezellige sfeer.
Gisteren met de heli's en vandaag met de vliegtuigen.
En ieder van ons heeft elk toestel heel gehouden.Dus NIETS gecrasht.
Dat noem ik nog eens een TOP weekend.
Op naar de volgende sessie.
Het kan vanaf nu alleen maar beter en leuker worden.
Gr D

Moet alleen het parade paardje (trex500) nog kwijt, dan kan de 450 en 200 besteld worden:D zit nu alleen te wachten op 2 ontvanger voor de cx450 en de trex250 want de 12kan. ontvanger die bij de zender zat is vrij groot voor de 450.

Had vandaag heel wat bekijks op de club met de 12S, alleen maar kwijlende mensen gezien, zo van wat is dat voor zender welk merk, zo mooi scherm, zo soepel die sticks, ooohh touch screen, voor die prijs wouw......lol was wel lachen

Ik had patat vandaag. Heerlijk voor het eerst dit jaar de Mini Protos gevlogen. Eerst de Master CP maar duimen zaten wat op slot. Beetje gespannen omdat ik wist dat de Protos zou gaan vliegen. Maar na paar minuten ging het wel en toen kon uiteindelijk ook de Protos vliegen. Had nog e.e.a. gefinetuned en dat ding vliegt echt super. Heel stabiel en rustig. Mijn zoontje is met de Ladybird bezig geweest. Was z'n eerste keer buiten..

2013-02-17%2013.34.11.jpg

En daarna kon hij met de MQX oefenen..

2013-02-17%2013.18.37.jpg

Back