Verzameltopic Walkera CP helicopters

Ja maar ik moet dat ding wel even bekijken want volgens mij zitten er een aantal functies niet op die je wel wilt hebben. Dus alvorens ik zo'n ding koop moet ik wel even de manual doorspitten. Zendvermogen is overigens 10 Mw ipv 100 Mw bij de normale Devo 7. Kan even niet inschatten of dat rampzalig is als je een grotere Walkera zou vliegen met dat ding.

Ja maar ik moet dat ding wel even bekijken want volgens mij zitten er een aantal functies niet op die je wel wilt hebben. Dus alvorens ik zo'n ding koop moet ik wel even de manual doorspitten. Zendvermogen is overigens 10 Mw ipv 100 Mw bij de normale Devo 7. Kan even niet inschatten of dat rampzalig is als je een grotere Walkera zou vliegen met dat ding.

Als ik juist geinformeerd ben is hij gewoon 100mW, want dat was voor mij toen hij er net was ook een issue. (onderstaand is van walkera site)

Specification:
1). Model Name:Devo 7E
2). Product type: Transmitter
3). Encoder:7-channel micro computer system
4)Wigth*Height*Thick: 154*150*56* mm
5)Weight:417g(w/o TX battery)
6). Frequency: 2.4GHZ DSSS
7).Output power:≤100mW

Raar. Op rcgroups praten ze over 10mW en geen trottle hold?? Opzich lijkt me de 7E wel aardig als het menu makkelijker is. Maar ik heb geen behoefte aan een gemankeerde zender. De telemetrie is grappig maar ook geen echte must.

Mmm, ik kijk wel even. Ik hoef nu nauwelijks wat in te stellen. Maar de 7E gebruikt maar 4 batterijen en de 7 acht stuks. Scheelt allemaal weer in gewicht wat bij reizen per vliegtuig toch wel belangrijk is.

De Magic Cube voor mensen met een WK zender die Devo spul willen vliegen..

Laatst bewerkt door een moderator:
Klopt. Heb ik ook en werkt niet..

Ik zie net dat mijn Master CP morgen vertrekt uit Hong Kong. Dat gaat dus vlot..

Dat gaat dus vlot..
Ik hoop dat onderstaande dit keer niet voorkomt maar......

Ja tot daar geen probleem dat gebeurd pas hier in NL. Zie overal dat er opmerkingen zijn van vertraging door de douane tot op ebay toe 1 tot 2 weken worden genoemd en worden klanten voor gewaarschuwd:(

Maar dat geld vast niet voor die master.....:D

Ik reken er gemakshalve een week bij. Waar het mij om ging is dat Helipal de boel wel erg vlot in NL heeft..

Hoop dat het meevalt ben benieuwd naar de master. De mini ben ik nog steeds niet over uit. reden is de vele berichten over zeer korte vliegtijden van 2minuten. soms zegt men 4 a 5 minuten te kunnen vliegen en soms met zelfde lipo erna maar 2.

Klopt die berichten lees ik ook maar komen niet overeen met sommige filmpjes. En anders pak je de Genius. Dan heb je 100% zeker de volle 4 minuten. De Genius is ook niet de mindere heli. Dingen zijn gelijkwaardig. Grootste verschil is dat de Mini CP losse skids heeft en de Genius niet. Maar de skids slopen is mij nog niet gelukt in 9 maanden tijd. Ik heb sowieso niks echt gesloopt. Werkelijke crashschade tot nu toe is 1 x tailblades en 1 x canopy V1. Meer niet. Heb je gelijk canopy V2 erop dan krijg je die ook niet stuk.

P.S. Ik begreep net dat de Devo 7E niet alleen kleiner is maar de sticks zijn ook kleiner. Voor mij in dat geval geen optie.

tja das altijd jammer met worsten vingers:mrgreen: ben je gelijk zo beperkt:D ik denk ook gewoon dat ik voor de 10 of 8 ga (als ik wat anders neem)

Tsja, ik heb al een hele mooie Futaba dus zit niet te wachten op nog een dure zender. Voorlopig de 7 en als ik weet wat er verder met Walkera gaat gebeuren kijk ik wel verder.

Tsja, ik heb al een hele mooie Futaba dus zit niet te wachten op nog een dure zender. Voorlopig de 7 en als ik weet wat er verder met Walkera gaat gebeuren kijk ik wel verder.

had vanmiddag gezien dat die 7E een probleem kan hebben met de linker stick dat die op de rudder kan blijven steken. Komt niet vaak voor maar hangend op rudder wil je niet, gaat je heli zo van draaien:D

Ja heb ik ook gelezen. Het is een low budget instapzendertje. Ik sla hem over. En om nu een duurdere te nemen alleen maar omdat bij de 7 het menu lastig is vind ik overdreven. Ik ben namelijk verder best tevreden met de Devo 7.

ik kan al alles makkelijk vinden is alleen een beetje onhandig dat je tig keer omhoog of omlaag moet maar alles zit er wel in. denk gewoon wennen, verder is het een super fijne zender om beet te houden.

Back