Verzameltopic Walkera CP helicopters

Kijk best leuk kapje ha ha en kijk eens wat er vandaag binnen kwam :D De Infra is binnen :p.

mini.jpg

mini2.jpg

fleet2.jpg

qr.jpg

Gaaf man die Infra X
Heb er net even op lopen zoeken via Google en dat vliegt vast lekker.
Heb jij er al mee gevlogen?
kan zoiets ook rollen en flippen net zoals de Lady Bird dat kan?
En zouden er inplaats van de stock 600Mah Lipo's ook 950Mah inpassen??
Graag je relaas.
Vr Gr D

Laatst bewerkt:
Gaaf man die Infra X
Heb er net even op lopen zoeken via Google en dat vliegt vast lekker.
Heb jij er al mee gevlogen?
kan zoiets ook rollen en flippen net zoals de Lady Bird dat kan?
En zouden er inplaats van de stock 600Mah Lipo's ook 950Mah inpassen??
Graag je relaas.
Vr Gr D

Ja net binnen een tijdje mee gevlogen :D. Gelijk infra rood en Ultrasonic Altitude Hold uitgezet want dat is niks. Het is leuk denk ik met een lege kamer maar nu zet hij af en ramt dan achter alles ha ha. Met de Ultrasonic Altitude Hold uit kan je dus ook niet gewoon rondvliegen dus dat schiet niet op. Hij is eigenlijk veel te zwaar en ik zou iedereen afraden dit ding te kopen, met de QR ladybird heb je denk ik veel meer lol omdat deze sneller, stabieler en wendbaarder is. Hij kan inderdaad in stuntmode maar dat moet ik buiten effe een keer gaan proberen ha ha. Ik heb de battery tray aan de achterkant losgeslepen met de dremel zodat de 850 erin kunnen en de nano's 950. Grappig ding maar wat ik al zei, hij voelt veel te zwaar aan en dat is zonde. Ben wel benieuwd hoe hij zich buiten gaat gedragen :D.

Oke!!
Wel heel erg bedankt voor je goudeerlijke mening!!
Daar kunnen wij Walkera piloten wel wat mee.
Ik sla die InfraX dus maar over.
Jammer dat ze dan net effe de plank iets mis hebben geslagen.Ook dat kan en is geen schande voor Walkera.
Ze hoeven en kunnen niet blijven doorgaan met altijd maar fijne vliegtoestellen uit te brengen.
Vr Gr D

Misschien is dat ding wel goed maar heb je gewoon wat meer ruimte nodig om het te laten werken. Zou zomaar kunnen natuurlijk. Verder is het nadeel natuurlijk wel dat IR niet lekker werkt als er veel zonlicht is of je LCD tv in de buurt aanstaat.

Die V450D03 is toch wel een hele leuke 450 voor weinig..

Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er goed uit die V450D03.
Ik hoor je zeggen: voor weinig..............
Mijn Duitse leverancier die al scherp aan de prijs is kan dit toestel als BNF aanbieden voor 300 euro.
Voor 100 euro meer heb je dan die andere 450 size van Walkera.
Nou wil ik geen discussie aanslingeren, maar als ik een ARF 450 size CP heli bij HobbyCity koop en daar een Turnigy set up insteek dan heb ik volgens mij nog voor minder centen ook een 450 size CP heli.
Welliswaar een FB heli maar voor een paar centen een cheap ass FBL Gyro erop en klaar is Klara.
Ik zie dus eigenlijk niet echt een V450D03 voor 'weinig'.
Tenzij jij bedoelt om zo'n V450D03 uit China te 'halen'.
Maar dan gaan we weer die discussie krijgen van de gok met de inklarings en douane kosten die er bijkomen.
Dus voor 'weinig' zie ik niet echt zitten helaas.
Maar wellicht zie ik het helemaal verkeerd.
Om dan de hele situatie nog even aan te dikken..............
Via het MBF verkoop Topic staan geregeld Align Trex450 size heli's te koop voor nette en 'weinige' prijzen.
Welliswaar 2e hands, maar kwalitatief goed vliegend en de moeite waard.
Staat er net eentje op van 300 euro met 3GX Gyro en helemaal kompleet met 2 lipo's erbij.
Alleen een eigen ontvanger inprikken en afstellen.
Voor 300 euro!! Dat is ook de prijs van een V450D03.
En ondanks dat ik Walkera minded ben durf ik hier wel hardop te zeggen dat een 450 size Align helikopter kwalitatief wel effe stukken beter in elkaar zit dan een 450 size heli van Walkera.
Net zoals jouw Mini Protos dat ook is Chow.Want die heli is kwalitatief ook gewoon beter in parts en vlieggedrag dan een gemiddelde Walkera 450 size CP heli lijkt mij.
Dus.........................
Vr Gr D

Dus.......... In China halen :p Kost hij 150 euro. Komt als je pech hebt nog 25 bij maar dat is lang geen 300. Snap de fascinatie niet om veel geld uit te geven in Duitsland. Daar vragen ze een godsvermogen voor de ladybird die je in China nu voor $35 al hebt.

Oke..............
Dus dan zou ik maximaal 200 euro kwijt zijn als ik die V450D03 uit China laat overkomen.
Dat is dan wel voor weinig zeg!!
Heb jij een adresje Chow?
Vr Gr D

Oke dank!
Zal eens kieken.
Daarmet lopen spieken op RCMasters.de die in China zit.
Kost ie 192.99 euro.
Ex verzend kosten en komt dan met grote kans nog douane shit bij op.
Dan zit je al snel aan de 300 euro.
Vr Gr D

Nee hoor. Je moet gewoon een aannemelijke waarde opgeven. Dus in overleg met de verkoper bijvoorbeeld $75 op de doos laten zetten met als omschrijving sample. Komt hij met 25 euro kosten gewoon door.

De V450D03 zal zeer zekers goed vliegen.
Ik heb zelf de V450D01 en die vliegt ook errug goed.
De servo's die er nu op zitten kun je vergelijken met Hi-tech servo's.
En die 6 axis gyro die er nu op zit zal ook wel een wereld van verschil zijn.
Als ik al zie wat die 6 axis doet met m'n M120D01, waar eerst een 3 axis op zat.
Zal dat met die 450 nog meer effect hebben.;)
Omdat ik nu de V450D01 niet kan besturen met de Devo12S.
Zat ik te denken aan een losse ontvanger met BeastX.
Maar die 6 axis gyro/rx lijkt me ook wel wat.

Grtz Marco.

Klopt. Je moet het lijstje altijd even langslopen. Er is er altijd wel eentje met een aanbieding.
Ik heb nu al twee 450 heli's dus geen direkt belang bij de Walkera. Enige wat me soms bezighoud is of de 6 asses op die 450 dat ding net zo laat vliegen als de andere Walkera's met 6 assen. Dat zou hem makkelijker te vliegen maken namelijk.

das misschien ook wel de reden dat ik er heel sterk aan twijfel om de 500 te verkopen en voor een walkera 450 te gaan. gewoon puur omdat die 120 rete goed vliegt met 6ax.

En de Master CP nog makkelijker vliegt dan de 120. Beiden zijn 6 assen maar denk omdat de Master CP groter is.
Maar goed. Ik heb dus al twee 450's. Beetje overkill dus.

voorlopig heb ik nog de tijd want dit zal toch niet eerder worden als het voorjaar en dan zijn de prijzen toch weer anders, het verschil tussen een 03 en 01 zijn toch niet zo groot. ongeveer 50usd dus dat is dan even kijken wat de ervaringen op dat moment zijn

Back