Ziet er goed uit die V450D03.
Ik hoor je zeggen: voor weinig..............
Mijn Duitse leverancier die al scherp aan de prijs is kan dit toestel als BNF aanbieden voor 300 euro.
Voor 100 euro meer heb je dan die andere 450 size van Walkera.
Nou wil ik geen discussie aanslingeren, maar als ik een ARF 450 size CP heli bij HobbyCity koop en daar een Turnigy set up insteek dan heb ik volgens mij nog voor minder centen ook een 450 size CP heli.
Welliswaar een FB heli maar voor een paar centen een cheap ass FBL Gyro erop en klaar is Klara.
Ik zie dus eigenlijk niet echt een V450D03 voor 'weinig'.
Tenzij jij bedoelt om zo'n V450D03 uit China te 'halen'.
Maar dan gaan we weer die discussie krijgen van de gok met de inklarings en douane kosten die er bijkomen.
Dus voor 'weinig' zie ik niet echt zitten helaas.
Maar wellicht zie ik het helemaal verkeerd.
Om dan de hele situatie nog even aan te dikken..............
Via het MBF verkoop Topic staan geregeld Align Trex450 size heli's te koop voor nette en 'weinige' prijzen.
Welliswaar 2e hands, maar kwalitatief goed vliegend en de moeite waard.
Staat er net eentje op van 300 euro met 3GX Gyro en helemaal kompleet met 2 lipo's erbij.
Alleen een eigen ontvanger inprikken en afstellen.
Voor 300 euro!! Dat is ook de prijs van een V450D03.
En ondanks dat ik Walkera minded ben durf ik hier wel hardop te zeggen dat een 450 size Align helikopter kwalitatief wel effe stukken beter in elkaar zit dan een 450 size heli van Walkera.
Net zoals jouw Mini Protos dat ook is Chow.Want die heli is kwalitatief ook gewoon beter in parts en vlieggedrag dan een gemiddelde Walkera 450 size CP heli lijkt mij.
Dus.........................
Vr Gr D